ראש העיר בודק אפשרות להעניק חבילת הטבות לסוחרים שנפגעו מפרויקט התחבורה

בשורה לסוחרים ברובע הסיטי, ראש העיר והנהלת העירייה בוחנים דרכים לשפר ולייעל את הנגישות לעסקים ע"י בדיקה מעמיקה להטבות משמעותיות עבורם
ד"ר לסרי במסר למשרד התחבורה: "גם מוניות פרטיות ושירות יורשו לנסוע בנתיבי התחבורה הציבורית"

במסגרת העבודות שמבצעת עיריית אשדוד יחד עם משרד התחבורה להקמת פרויקט תחבורה ירוקה בעיר, נסגרים מדיי יום קטעי כבישים באזורים מסוימים, ולאחרונה נסגר קטע תחבורה שלם ברובע הסיטי, וכתוצאה מכך טוענים הסוחרים ברובע כי מקור הכנסתם נפגע וכי תנועת העוברים ושבים דלילה בעיקר בגלל עבודות התחבורה המסובכות באזור.

פנייתם של הסוחרים לא נעלמה מעיניי ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ובשיתוף פעולה כולל מול הנהלת העירייה ומשרד התחבורה החליטו לבדוק אפשרות לחבילת הטבות עבור הסוחרים שנפגעו.

בתוך כך, אמש התקיימה מועצת העיר בבניין העירייה ברובע הסיטי, ושם התייחס ראש העיר לנעשה בפרויקט התחבורה "כל אדם שמחליט לשפץ את ביתו סובל במשך תקופה קצרה מהאבק ועבודות השיפוץ, אך לאחר מכן הוא יודע שיקבל בית יפה וטוב יותר, כך גם כאן אצלנו בפרויקט התחבורה" אמר, וסיפר כי העירייה באופן אישי בודקת את עניין ההטבות ושיפור הנוחות לטובת הסוחרים, וזאת כדי לשפר את הסחר באשדוד שימשיך לשגשג יותר מהעבר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך