שר הביטחון בהחלטה דרמטית לגבי החרדים הקיצונים שהפגינו באזור אשדוד

שר הביטחון אביגדור ליברמן החליט לא לעבור לסדר היום על ההפגנות של החרדים הקיצונים באזור אשדוד, והנחה את צוות משרדו לפעול בהחלטה דרמטית וחשובה כנגד אותם חרדים קיצונים
לידיעת הנהגים: שיבושי תנועה בסמוך לאשדוד בגלל הפגנות חרדים

ההפגנות של החרדים הקיצונים מישיבת גרודנא באשדוד ככל הנראה הולכים לעלות להם ביוקר, זאת לאחר ששר הביטחון אביגדור ליברמן הנחה את צוות משרדו לבדוק אפשרות לבטל את מעמד בני הישיבה של כלל הישיבה, וזאת בעקבות ההתפרעויות האלימות של מספר צעירים אתמול בכל רחבי הארץ ובצמתים מרכזיים הסמוכים לאשדוד.

בתוך כך, ראוי וחשוב לציין כי לא בהכרח אותם חמישים בחורי הישיבה העצורים מדתייכים לישיבת גרודנא ולפלג החרדי הקיצוני.

במקביל היום הודיעה המשטרה כי לבקשתה הוארך ביממה נוספת מעצרו של הקטין שנעצר אמש במהלך הפגנת החרדים בצומת ניצן שבכביש 4.

״משטרת ישראל תפעל תוך מיצוי הדין עד תום כנגד אלו שיעזו לפגוע באנשי החוק העושים משימתם לשמירת ביטחון הציבור והסדר״ נמסר מהמשטרה לאחר שמעצר הקטין, בן 15 לערך, הוארך היום בשעות הצהריים.

בדיון שהתקיים בבית המשפט באשקלון הורה השופט על שחרורו של הקטין, אך נעתר לבקשת המשטרה לעכב את ביצוע ההחלטה, לצורך הגשת ערר לבית המשפט המחוזי, ביממה נוספת.

מחר כאמור צפוי להתקיים דיון בבית המשפט בבאר שבע בעניינו של הקטין.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך