טיפאני ג'קסון תסיר בחמישי את הגבס וצפויה לחזור לאימונים בתוך שבועיים

טיפאני ג'קסון שחקנית האלופה מכבי בן אשדוד, אמורה להסיר את הגבס בחמישי. כזכור ג'קסון סובלת משבר בכף היד. באשדוד מקווים לראות אותה חוזרת לאימונים. ההערכה היא שהיא תחזור בתוך שבועיים. ג'קסון עוברת צילומים פעם בשבוע בכדי לראות את התקדמות ההחלמה. גורם בקבוצה: "זו בשורה מעולה עבורנו. היא תגיע לסיבוב השלישי וזה עוד לפני הפליאוף".
טיפאני ג'קסון תסיר בחמישי את הגבס וצפויה לחזור לאימונים בתוך שבועיים

בשורה טובה לקבוצת מכבי בן אוצר השקעות אשדוד אלופת המדינה בכדורסל נשים. טיפאני ג'קסון, אולי השחקנית הבולטת ביותר העונה, תסיר ביום חמישי את הגבס וככל הנראה תחזור לאימונים בתוך שבועיים.

כזכור כף ידה של ג'קסון נשברה במהלך המשחק מול הרצליה. מאז היא לא שיחקה ונעדרה במשחקי הגביע והיורוקאפ ומשניהם הודחה הקבוצה. עתה אם היא תסיר את הגבס הרי שהיא צופיה לחזור במהלך הסיבוב השלישי וכמובן בפלייאוף העליון.

באשדוד שלחו את ג'קסון לבדיקה באופן קבוע פעם בשבוע בימי שני. בבדיקה היא עברה צילום בכל פעם בכדי לבדוק את קצב ההחלמה והאם היא תוכל לחזור העונה. הצילומים הראו שהשבר מתאחה ובקבוצה מחכים כבר לשובה. אגב מי שתצטרך לעזוב היא באשירה גרייבס, שבקבוצה דווקא מרוצים מהיקלטותה, אבל היא הגיעה בכדי להחליף את ג'קסון בתקופת ההחלמה.

גורם בקבוצה אמר: "זו בשורה מעולה עבורנו. היא תגיע לסיבוב השלישי וזה יעזור לנו מאוד, בוודאי בפלייאוף. טיפאני חסרה מאוד לקבוצה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך