הפגנת החרדים: מהומה גדולה, קצין משטרה הותקף – עומסי תנועה במקום

קבוצת חרדים קיצונים מפגינה במספר מוקדים סמוך לאשדוד. עדכון: המשטרה הסיטה את המפגינים לצד הדרך אך במקום נרשמים עדיין עומסי תנועה, קצין משטרה הותקף ונחבל בפניו
הפגנת החרדים: מהומה גדולה, קצין משטרה הותקף - עומסי תנועה במקום

עדכון לשעה 21:00: בהמשך למחאת החרדים בצומת ניצן שבכביש 4, כוחות המשטרה הסיטו את המפגינים אל צד הדרך והכביש נפתח לתנועה. כוחות המשטרה נותרו במקום ומכילים את האירוע תוך מטרה למנוע שוב פגיעה בציבור משתמשי הדרך. לציין כי במקום עדיין עומסי תנועה ועל כן מומלץ לציבור הנהגים לנסוע בדרכים חלופיות.

עדכון: 21:15: קצין מכוח המשטרה שבמקום הותקף על ידי קטין חרדי ונחבל בפניו. הקטין נעצר ומועבר ברגעים אלו לחקירה במשטרה

16650700_10212166958318828_1539793410_o

שיבושי תנועה בכביש 4 צומת ניצן בעקבות מחאת חרדים קיצונים במקום על רקע מעצר ערים מצה״ל. בשלב זה הצומת חסום לתנועה. כוחות משטרה במקום וכוחות נוספים בדרכם למקום, וזאת על מנת לאפשר פתיחת הכביש לתנועה וצמצום הפגיעה במשתמשי הדרך.

במקביל, קבוצת חרדים קיצונים מפגינים במחלף יבנה וחוסמים את הגישה לכיוון תל אביב.

משטרת ישראל תפעל בנחישות כנגד כל מקרה בו יופר הסדר הציבורי ומקרה בו תקום סכנה למשתמשי הדרך. מחאה היא זכות דמוקרטית ומשטרת ישראל תאפשר קיומה של זאת, אך הפרת הסדר ופגיעה בשלום הציבור הנה עבירה פלילית.

צילום תמונה: דוברות המשטרה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך