ישיבת נווה הרצוג נגד כוכבי העבר של מכבי ת"א

השבוע נתבשרו תלמידי ישיבת בנ"ע נווה הרצוג מאשדוד כי בקרוב יזכו לערוך משחק כדורסל מול כוכבי העבר האגדיים של קבוצת הכדורסל מכבי תל אביב. הפרס הנחשק הוענק לתלמידים בזכות הווירליות לה זכה הסרטון שעסק בהתנדבותם בביה"ח ברזילאי. ״העולם הבא הוא הדאגה לעולם הזה של חברך״, אמר ראש הישיבה הרב מאיר אדרי.
ישיבת נווה הרצוג נגד כוכבי העבר של מכבי ת"א

זו השנה הראשונה בה מתקיימת ליגת כדורסל החדשה המיועדת לתלמידי הישיבות התיכוניות ומופעלת על ידי "אפיק", כאשר תלמידי ישיבת בנ"ע נווה הרצוג, מאשדוד, נבחרו לייצג את המחוז הדרומי בתחרות. במהלך הפגרה נתבקשו הקבוצות לבצע פעילות ולהעלות את הסרטון שמתעד את ההתנדבות לרשת האינטרנט. הסרטון שיהפוך לויראלי ביותר יזכה את קבוצתו לארח למשחק את כוכבי העבר של מכבי ת"א, הובטח לקבוצות.

הסרטון שזכה מתעד את תלמידי הישיבה משמחים חולים בביה"ח ברזילאי שבאשקלון ומחלקים להם עוגות שהכינו ואספו עבורם במיוחד. הסרטון, זכה ל223 שיתופים ול413 תגובות לעת זו, מספרים המרשימים בכל קנה מידה.
"אני מתרגש מגודל המעמד, לארח פה אצלנו בישיבה את כוכבי העבר של מכבי תל אביב" אמר אחד התלמידים שהשתתף בהתנדבות וחברו הוסיף "הסיפוק מההתנדבות היא עצומה, כל השאר זה בונוס מבחינתי.

"העולם הבא שלך – הוא הדאגה לעולם הזה של חברך", אומר ראש הישיבה הרב מאיר אדרי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך