שיחק בפלייסטיישן בלילה וקיבל דו"ח של 350 ש"ח על רעש

רז מקדסי מגן יבנה שיחק בלילה עם חבריו בפלייסטיישן עד שלפתע המשטרה הגיעה ונתנה לו דו"ח על רעש בסך 350 ש"ח. גובת משטרת ישראל: "ניתן לערער על הדו"ח במשרד להגנת הסביבה"
שיחק בפלייסטיישן בלילה וקיבל דו"ח של 350 ש"ח על רעש

בזמן שבני משפחתו ישנו שנת ישרים שיחק רז מקדסי בפלייסטיישן עם חבריו, לפתע נשמעו דפיקות בדלת, רז המופתע ירד לראות מי דופק בדלת בשעת לילה מאוחרת והופתע לראות שוטרים בפתח הבית, שהגיעו לאחר שקיבלו קריאה על רעש מהפלייסטישן, העניין הסתיים בדו"ח של 350 ש"ח ובפוסט ארוך בדף הפייסבוק של משטרת ישראל שזכה עד כה למאות לייקים ושיתופים, ובשאלה: האם אדם שמשחק פלייסטיישן בביתו יכול לקבל דו"ח על זה.

וכך רז פירסם בעמוד הפייסבוק של משטרת ישראל:
"רציתי לשתף אתכם במקרה שקרה לי, לפני כשנה בערך אני ומשפחתי עברנו לגור בגן יבנה. כבר מהיום הראשון אנחנו סובלים מהטרדות של השכן הצמוד בטענות שאנחנו שורטים לו את הרכב, שאנחנו יושבים בגינה בשעות מאוחרות (בלי מוזיקה), בזה שיש לנו סולם בגינה והוא מפחד שנפרוץ לו הביתה.. השיא או כך לפחות חשבנו הגיע שבאחד מימי השבת קדחנו בקיר כדי לתלות טלוזיה, 4 ברגים, לא יותר. ראוי לציין את המהירות שהשוטרים הגיעו למקום לעצור את הפשע הזה..לאחר שהבנו שאסור 'לעבוד' בשבת עוד הצלחנו להבליג על המקרה..
אנחנו חיים בשכירות וכל כמה שנים עוברים דירה ומעולם לא היו לנו בעיות עם אף שכן. אף פעם לא הזמינו לנו משטרה הביתה והשכנים לא התלוננו גם שהיה קצת רעש בימי הולדת וחגים. תמיד הרעש והמוזיקה היו בגבול הטעם הטוב.

אתמול בלילה בשעה 00:30 אנחנו מקבלים דפיקות וצלצולים בדלת בזמן שאני עם שני חברים בחדר משחקים בפלייסטישן וכל שאר בני המשפחה ישנים. שאני יורד מהקומה העליונה לפתוח את הדלת אני מופתע לראות שני שוטרים שבאו כי קיבלו קריאה על רעש מהפלייסטישן! (ממש דחוף לשלוח ניידת ושני שוטרים על רעש מהפלייסטישן בזמן שבתקופה האחרונה יש מכת פריצות נוראית בגן יבנה).

כאשר השוטר ביקש ממני לעלות לראות במה מדובר הסכמתי בשמחה והוא עלה לראות ממה הרעש האיום. שהגיע לחדר ראו על פניו את הבושה והמבוכה שהבין שכל הבני המשפחה ישנים בזמן שאני ושני חבריי משחקים בטלויזיה על עוצמה נמוכה כמובן כי לא רצינו להפריע לבני המשפחה. הוריי שקמו מהדיבורים בינינו לבין השוטרים (לא מראה הכי נחמד שאמא שלי אחרי שני התקפי לב צריכה להתעורר ממנו) לא הבינו על מה המהומה ואיך והאם הגיוני לקבל קנס של 350 שקלים על רעש שלא העיר את הישנים בחדר הצמוד??.

אז משטרת ישראל רציתי לשאול:
האם אסור לי לראות טלויזיה בתוך הבית שלי?
מה הגבול בין רעש סביר לרעש 'איום שמפריע לשכן'?

אם הפלאפון שלו יצלצל באמצע הלילה ואני אזמין קריאה על רעש האם תתיחסו לזה ברצינות או רק בגלל שהשכן המתלונן הוא גם שוטר (אם אפשר לקרוא לו ככה כי מבחינתי שוטר זה אדם שפועל למען המדינה נגד טרור, נגד שחיתות, נגד אלימות, נגד פשע…ולא אחד שמנצל את העובדה שהוא חלק מהמערכת כדי שיקשיבו לכל פיפס קטן שלו) אז מתייחסים אליו כמלך?

אשמח לתשובות יותר ענייניות מאשר התשובה של השוטר נותן הדוח שאמר 'אסור לך גם לדבר בתוך הבית שלך אם זה מפריע לשכנים."

תגובת משטרת ישראל כפי שפורסמה בדף הפייסבוק שלהם: "היי רז, אם ברצונך לערער על דו"ח הקמת רעש, באפשרותך לפנות למוקד המשרד להגנת הסביבה, האחראים על הנושא, בטלפון שמספרו: 073-2733232. בימים א-ה בין השעות 08:00-16:00."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך