מהנדס עיריית אשדוד: ב-2016 אישרנו בניית 1200 יחידות דיור במסגרת תמ"א 38

"עיריית אשדוד היא העירייה המתקדמת ביותר בכל הקשור לקידום פרויקטים של תמ"א 38", אומר שלומי בן עזרי, מנכ"ל ארגון הקבלנים במחוז אשדוד והשפלה, בעקבות כנס קבלנים משותף ל-3 ארגוני קבלנים מחוזיים.
מהנדס עיריית אשדוד: ב-2016 אישרנו בניית 1200 יחידות דיור במסגרת תמ"א 38

הדברים נאמרו בהתייחס לדבריו של אדריכל דורון חזן, מהנדס עיריית אשדוד במהלך פאנל מהנדסי ערים שהתקיים במסגרת הכנס אותו ארגנו בסוף השבוע האחרון, ארגוני הקבלנים המקומיים של אשדוד רחובות וראשון לציון. מהנדס עיריית אשדוד היה היחיד שתמך נחרצות בתמ"א 38 כאשר מהנדסי הערים של ראשון לציון ורחובות שהשתתפו אף הם בפאנל, הסתייגו מפרויקטים של תמ"א 38.

אדריכל דורון חזן, שהיה הדובר השלישי בתור בפאנל מהנדסי העיר ציין לאחר ששמע את דברי שני קודמיו שהביעו התנגדות לתוכניות תמ"א 38, שהוא "הילד הרע" של הפאנל , כי עיריית אשדוד הוציאה בשנת 2016 60 היתרים לבניית 1,200 יחידות דיור במסגרת פרויקטים של תמ"א 38. מהנדסי הערים האחרים טענו כי העיריות אינן מוצאות פתרונות להגדלת השירותים עבור אלפי התושבים שאמורים להתווסף במסגרת פרויקטים של תמ"א 38 כמו למשל הגדלת מספר הכיתות, שירותי מסחר ותעשייה באזורים של תמ"א 38.

מהנדס עיריית אשדוד הסביר כי העירייה מצליחה למצוא פתרונות נקודתיים ויצירתיים ברמת הרובעים להרחבת השירותים לתושבים שנכנסים לגור בדירות הנוספות שיוצר פרויקט תמ"א 38.

המהנדס הוסיף כי האתגר בשנת 2017 יהיה הקמת 15 פרויקטים של פינוי בינוי ברחבי העיר, אשר יגדילו את מלאי הדירות ב-20 אלף יחידות דיור. אדריכל דורון חזן חשף בכנס הקבלנים כי במסגרת ההתחדשות העירונית, העירייה עורכת תסקיר חברתי ברובעים בשיתוף התושבים, זאת במטרה ליישם את המדיניות של ראש העיר לפיה התושב הוא במרכז.

מנכ"ל ארגון הקבלנים שלומי בן עזרי: "גיא ששון יו"ר ועדת התחדשות עירונית בהתאחדות בוני הארץ שהנחה הפאנל וקבלנים נוספים שיבחו את תפיסותיו של מהנדס עיריית אשדוד ואת מסלול הטיפול הייחודי הנהוג במינהל ההנדסה באשדוד בהשוואה לנהוג בערים אחרות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך