עקיצה מ-11 מטרים

מ.ס אשדוד הייתה עדיפה על רעננה והחמיצה כמעט בלי הפסקה. בסוף זה עלה לה במשחק. בדקה ה-90 עקצה רעננה בפנדל. שמעון אבוחצירה, שהוכשל בעצמו על ידי מיקי סירושטיין, עשה מזה 0:1 וניצחון של 6 נקודות. אשדוד שוב הסתבכה בתחתית. ברביעי (19.00) תגיע בני יהודה לרבע גמר גביע המדינה. זה היה הפנדל השני שנפסק לחובתה של אשדוד ברציפות.
עקיצה מ-11 מטרים

עקיצה. עקיצה מ-11 מטר. זה מה שהיה לנו במשחק ביום ראשון של מ.ס אשדוד מול רעננה. מ.ס אשדוד לחצה והחמיצה כמעט כל המשחק. וכמו בספרים מי שלא כובש, סופג.  מיקי סירושטיין בדקה ה-90 הכשיל את החלוץ של רעננה שמעון אבוחצירה, שסגר בעצמו סיפור מהנקודה הלבנה0:1 כל כך חשוב לרעננה. אגב זהו הפנדל השני ברציפות שנקבע נגד אשדוד ומכריע את התוצאה. במחזור הקודם מול בית"ר הירושלמים השוו מפנדל.

זה היה משחק על 6 נקודות. לפני המשחק היו לשתי הקבוצות 21 נקודות. היה ברור שמי שתנצח תעשה צעד משמעותי להישאר בליגה. עכשיו בדיעבד מסתבר שגם תיקו היה טוב לאשדוד. אבל ההפסד הזה סיבך אותה שוב בתחתית.

אשדוד יכולה לבוא לעצמה בטענות, שוב ושוב הקבוצה החמיצה והכדורים שנבעט ממצבים מצוינים הלכו גבוה מעל לשער. אם אנחנו יוסי מזרחי המנג'ר או אוואט, אנחנו נותנים לשחקנים לבעוט אימון שלם מ-16 מטרים לשער. אולי למעט כדור למשקוף מסוכן של כליבאת (16)  ושל אבוחצירה על הריבאונד, עם הצלה של השוער יואב ג'ראפי, זו הייתה אשדוד הדומיננטית.

שחקני רעננה חוגגים (צילום: טל אקוקה)
שחקני רעננה חוגגים (צילום: טל אקוקה)

אינברום בדקה ה-33 יכול היה לעשות 0:1, אבל החמיץ מול ינקו שוער רעננה. גם קינדה, הטוב בשחקני הקבוצה, הוסיף החמצה משלו (62). אגב קינדה יצא לאחר מתיחה בשריר התאומים, אבל ינוח וישחק מול בני יהודה במשחק הגביע (19.00, הי"א) ברבע הגמר הראשון.

אשדוד מצידה המשיכה להחמיץ. דן ביטון בעט לשמיים (64) ובדקה ה-78 החמיץ דין דוד שער בטוח, כשינקו בזינוק מדהים מנע שער מקבוצתו. ואז הגיעה הדקה ה-90, השופט יגאל פריד שרק לפנדל והיתר היסטוריה.

הקהל של אשדוד עודד 90 דקות (צילום: טל אקוקה)
הקהל של אשדוד עודד 90 דקות (צילום: טל אקוקה)

מ.ס אשדוד: יואב ג’ראפי, בנצי מושל, חאתם עבד אלחמיד, מיקי סירושטיין, קרלו ברוצ’יץ’, גאורגי בטאייב, חן עזריאל, אור אינברום, דן ביטון (לוסיו, 64), דין דוד, גדי קינדה (עידו דוידוב, 75).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך