סוסים בשמיים במשכן

סדרת המחול של המשכן לאמנויות הבמה באשדוד חוזרת עם מופע מספר 2- "סוסים בשמיים". מחפשים מופע שיגרום לכם להרגיש ולחשוב? מהרו לרכוש כרטיסים
סוסים בשמיים במשכן

הכי נועזת, הכי מרגשת והכי מפתיעה- סדרת המחול של המשכן לאמנויות הבמה באשדוד, המופע, כך לפי אתר הלהקה, מציג "מרחב תנועתי בהשתנות מתמדת… ריח זיכרון בזמן ובמרחב". ואכן, מתחילתו נדמה כי בחרו בכוונה תחילה להשאיר לצופה מקום לפרשנות ותחושה של אי וודאות לגבי זמן ומקום כאשר הבמה חשופה לגמרי, הרקדנים בתלבושות בגווני לבן וצבע הגוף, ופסקול אקלקטי, הכולל מצד אחד קטעים בעלי ספציפיות תרבותית מובהקת (כמו שיר של אלביס פרסלי או מוזיקה שמנוגנת על בנג'ו), ומצד שני מוזיקה אלקטרונית או קטעי דיבור בשפה מזרח אסיאתית שעברו ערבול והפשטה.

להקת המחול הקיבוצית נוסדה על ידי יהודית ארנון ז”ל בשנת 1973 בקיבוץ געתון שבגליל המערבי. כיום עומדת הלהקה בשורה אחת עם להקות מחול מודרני מהטובות בעולם ומייצגת את ישראל בפסטיבלים בינלאומיים מעל בימות מחול נחשבות ומובילות.

רקדני הלהקה חיים ויוצרים בכפר המחול הבינלאומי שבקיבוץ געתון. לכל אחד מהם יכולות פיזיות גבוהות, יכולת ביטוי אישי מגוונת ואופי בימתי ייחודי. שילובם יחד, תחת ניהולו האומנותי של רמי באר ככוריאוגרף הבית והיוצר המרכזי בלהקה, מוביל ללהקת מחול וירטואוזית בעלת אמירה אמנותית מרגשת ומעוררת השראה.
יצירותיו של רמי באר מאופיינות בשילובים ייחודיים של עיצוב בימתי, מוזיקלי ויצירתי, הפועלים בהרמוניה במופעים גדולים או בעבודות אינטימיות וקאמריות כאחד, מלאות בעוצמתיות ויוצרים את האמירה הייחודית ללהקה.
חברי הלהקה נרתמים רובם ככולם לפעילות מגוונת של הוראה ויצירה בכפר המחול הבינלאומי. פעילות זו כוללת את תכנית ‘מסע מחול’ לסטודנטים למחול מכל רחבי העולם, מסלולי לימוד והכשרה במחול, פרויקט קורס קיץ, קבוצות מבקרות מהארץ והעולם ועוד. בנוסף הרקדנים שותפים בפרויקטים יחודיים כגון פרויקט רב תרבותי יהודי-ערבי, ילדים ונוער מאוכלוסיות מצוקה שונות ועבודה עם נערות ונשים בסיכון.

20.02.17 יום שני, בשעה 20.30
לכרטיסים: http://mishkan-ashdod.co.il/tickets.asp?showURL=1493

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך