מחפשים שעה של שקט? בואו לצחוק במשך שעה וחצי במשכן

ההצגה השלישית בסדרת התיאטרון של המשכן לאמנויות ששמה דגש על העונה על קומדיות משובחות, מביאה אל במת המשכן באשדוד את ההצגה "שעה של שקט" למשך של שבוע שלם בכיכובו של הגדול מכולם- ששון גבאי- אל תפספסו!
מחפשים שעה של שקט? בואו לצחוק במשך שעה וחצי במשכן

מכירים את זה שאחרי יום עבודה ארוך, כל מה שאתם רוצים זו שעה אחת לעצמכם? לשבת ולא לעשות שום דבר, לשים מוזיקה שאתם אוהבים ברקע וקצת להתנתק? במיוחד בימינו, כשכולם כל הזמן זמינים בטלפונים הניידים- שעה של שקט הפכה למוצר צריכה כמעט בלתי אפשרי.

"שעה של שקט" הוא מחזה של זלר, מחזאי מיומן ומבריק, בו מככב ששון גבאי בתפקיד הראשי ומגלם את מישל, שרוצה כל כך להקשיב לתקליט ג'ז נדיר אותו מצא סוף סוף, אבל דווקא אז, קורה כמעט כל תרחיש אפשרי והזוי ומונע ממנו ליהנות משעה אחת של שקט ומוזיקה שכל כך רצה לאפשר לעצמו- אמא שלו, הבן שלו, אשתו, המאהבת, השיפוצניק ומי לא- כולם צריכים אותו.

גבאי מפגין באופן יוצא דופן את יכולותיו הוירטואוזיות כשחקן קומי וגורם לקהל להתגלגל מצחוק על הכיסאות מסיטואציות יומיומיות והאופן הקומי שבו זה באחר זה- כולם זקוקים לו ולזמנו, בדיוק לאחר שהכריז על כך שהוא לוקח זמן לעצמו ומביא לקהל תוצר בידורי ומהנה.
תיאטרון חיפה ותיאטרון בית לסין מעלים "שעה של שקט" מאת פלוריאן זלר. תרגום: דורי פרנס. בימוי: משה נאור. תפאורה: סשה ליסיאנסקי. תלבושות: אורן דר. מוסיקה: שאול בסר. תאורה: אורי מורג.

25-30.03.17 במשכן לאמנויות באשדוד
להזמנת כרטיסים- http://www.mishkan-ashdod.co.il/event.asp?event=1433
לצפייה בטריילר ההצגה- https://www.youtube.com/watch?v=szMS-9VNq0I

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך