אדם אריאל נבדק בביה"ח קפלן ונמצא כשיר למשחק

אשדוד מהמקום הלפני אחרון, תארח ביום שני את מכבי חיפה מהמקום התשיעי (19.45, הקריה), למשחק שבו היא לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד. אדם אריאל שנפצע מול מכבי ת"א, מהחבטה שספג בפניו מג'ו אלכסנדר, יהיה בסגל. אריאל נבדק בביה"ח קפלן ונמצא כשיר. ד"ר אמיר בוקלמן, שבדק אותו : "חבלה בעצמה כזו עלולה לגרום לנזק לקרנית, לעדשה ולדימום לתוך העין ואף קרעים ברשתית".
אדם אריאל נבדק בביה"ח קפלן ונמצא כשיר למשחק

יש משחקים שבהם אי אפשר להפסיד. זו בדיוק ההגדרה של משחקה הביתי של מכבי קפלן אשדוד/באר טוביה ביום שני מול מכבי חיפה (19.45, הקריה). הפסד והיא תסתבך עוד יותר בתחתית. ניצחון והיא תגרור את חיפה למאבקים בהמשך העונה.

המאמן מאיר טפירו יודע בדיוק את העובדה הזו אומר: "יש לנו משחק קשה מאוד מול קבוצה טובה שצירפה עכשיו שני זרים. קל זה לא יהיה". לטפירו ברור שהפסד חמישי ברציפות יגרום "לסיר הלחץ" של אשדוד שגם ככה מתחיל לרתוח, להתקרב לכדי פיצוץ.

בשורה טובה אולי תבוא מצידו של אדם אריאל, קפטן הקבוצה. אריאל שנפגע בצורה קשה במשחק מול מכבי ת"א, עת ג'ו אלכסנדר שחקנה של ת"א, פגע בו בצורה קשה ואלימה בעינו ללא כדור והוא דימם ונאלץ לקבל טיפול ואף נטש את המשחק, יהיה בסגל לקראת חיפה. לא ברור כמה ואם יקבל דקות משחק.

אריאל, ש נבדק ע"י ד"ר אמיר בוקלמן, מנהל יחידת רשתית במחלקת עיניים בביה"ח קפלן בעקבות החבטה החזקה שספג הבדיקה העלתה כי במזל רב, מלבד שטף דם מסביב לארובת העין, לא נצפתה פגיעה בקרנית ובעדשה ואדם יוכל לשחק מול חיפה.

ד"ר בוקלמן אמר כי הבדיקה המקיפה כללה בדיקת תנועות עיניים, לחץ תוך עיני ובדיקת קרקעית העיניים, וזאת על מנת לשלול פגיעה בארובת העין. "אדם הראה לי בקטע וידאו את החבטה שקיבל במהלך המשחק מול מכבי ת"א. חבלה בעצמה כזו עלולה לגרום לנזק לקרנית, לעדשה ולדימום לתוך העין ואף קרעים ברשתית. במהלך הבדיקה נשללו נזקים מסוג זה למזלו הרב והוא יוכל לשחק במשחק הקרוב. יכול ובהמשך יגיע לבדיקה חוזרת".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך