אשדוד בהרכב כמעט כולו ישראלי

בהרכב עם 9 ישראלים מתוך 11, תפתח מ.ס אשדוד את המשחק החשוב מול רעננה (19.00, הי"א). דולי מנגה גם אם יגיע היום, לא ייכלל בסגל, בחלוץ סנדרו גוטאל, אומנם עשוי להיות בסגל, אבל לא ברור אם יישחק מאחר ולא שיחק תקופה ארוכה ובדומה לו ויגור ולוסיו אינו כשיר במאת האחוזים. עוד ייעדרו רועי בקל הפצוע ותום מונד וטום בן זקן, שרק חזרו מפציעה. עבדל חמיד יחזור להרכב.
מונד ובקל
מונד ובקל. יעדרו

הרכב כמעט כולו מבוסס על הישראלים של הקבוצה, כך תפתח היום, ראשון (19.00, הי"א), את משחקה מול רעננה במסגרת המחזור ה-21, בליגת העל. כזכור לאשדוד ורעננה 21 נקודות וזה משחק על 6 נקודות.

לא נראה כי המנג'ר יוסי מזרחי והמאמן רוני אוואט, יפתחו עם צמד חלוצים וכרגע נראה כי החלוץ דין דוד הוא שיפתח על חשבון לוסיו, שאינו כשיר לגמרי, עדות למשחק מול בית"ר ירושלים, אז נטש את המשחק בגלל מתיחה בשרירי. מי שיפתח בחוד, הוא דין דוד, שהחליפו במשחק ואף כבש את השער לזכות אשדוד.

שני הזרים ששיחקו הם קרלו ברוצ'יץ', ממנו יש שביעות רצון גדולה מאוד וגיוגי יבטייב שמקבל דקות משחק, אבל נראה כי כשיתר הפצועים יחזור, יאבד את מקומו בהרכב. ויגור הברזילאי וסנדרו גוטאל האוסטרי, עשויים להיות בסגל, אבל לא ברור אם יישחקו, כי הם לא שיחקו זמן רב. במיוחד אמורים הדברים בנוגע לגוטאל. דולי מנגה, גם אם יחזור היום, לא ייכלל בסגל כי לא התאמן שבוע שלם.

הרכש החדש של אשדוד. גוטאל ויגור, ודוידוב
הרכש החדש של אשדוד. גוטאל ויגור, ודוידוב

מי שעוד יחסרו הם רועי בקל הפצוע, שאמור לחזור במחזור הבא מול הפועל ת"א, טום מונד שרק חזר מפציעה וגם הוא יחזור מול הפועל ת"א ותום מונד שחזר להתאמן השבוע לאחר זמן ארוך שלא ישחק עקב מחלה. מנגד עבדל חמיד יחזור להרכב לאחר שלא שיחק מול ירושלים עקב מחלה.

ההרכב המשוער: ג'ראפי, מושל, עבדל חמיד, סירושטיין, ברוצ'יץ', קינדה, בטאייב, עזריאל,ביטון, אינברום, דוד.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך