הגרוש הכי לארג' בעולם…

איש עסקים הדהים את בית הדין הרבני כאשר הודיע בפתיחת הדיון: תמורת גט הוא מוכן להעניק לאשתו בנוסף ל־7,500 שקל דמי מזונות - גם תלושי קנייה על סך 3,500 שקל בכל חודש לכל ימי חייה. כשהדיינים שאלו למה? הבעל השיב: "לא רוצה להעציב את אשתי"
הגרוש הכי לארג' בעולם...

כשמתחתנים עם גבר, נוהגות הנשים לומר, צריך לבדוק טוב-טוב, האם כדאי יהיה גם להתגרש ממנו. האישה בסיפור הבא, מסתבר, הכירה היטיב את העצה הזו והגירושין שלה הסתיימו בכי טוב מבחינתה.

בן הזוג של האישה, שהחליט כי נישואיהם לא עולים יפה, ביקש ממנה גט והכריז כי תמורת זאת הוא מוכן להעניק לה בנוסף ל-7,500 שקל דמי מזונות, גם תלושי קנייה על סך 3,500 שקל בכל חודש, לכל ימי חייה. על פי הדיווח, בני הזוג, האישה רופאה במקצועה והבעל איש עסקים, בעל רשת חנויות, התייצבו בפני דייני בית הדין הרבני, והבעל הפתיע את בית הדין כאשר כבר בתחילת הדיון הגיש את הצעתו לגירושים בכתב, בתמורה לגט מיידי. האישה, יחד עם פרקליטתה, נדהמו מההצעה ולא יכלו לסרב. הדיינים לעומת זאת, לא הסכימו לקבל את ההצעה וביקשו לקיים מבחן יכולת. עורכת הדין של האישה ביקשה גם היא להכניס כמה התניות בהצעה.

במבחן היכולת שנערך נשאל הבעל מספר שאלות: "האם תסכים לחתום על התחייבות להעניק תלושי מזון חודשיים גם במקרה והאישה תינשא לגבר אחר?". הבעל השיב בחיוב. לאחר מכן נשאל: "האם תסכים לשים אצל נאמן סכום של חצי מיליון שקל למקרה שלא תוכל לעמוד בעתיד בהסכם התלושים?". הבעל התחייב, ואמר לדיינים: "אתם מוזמנים לקבוע את זהות הנאמן וההסכם ייכנס לתוקף מיד אחרי הפקדת הכסף בחשבונו".

הנדיבות של הבעל עוררה השתאות במיוחד לאור העובדה כי שלוש שנים לפני הגירושים העביר לאישה ולשלושת ילדיהם את הווילה שבבעלותו. הוא נשאל על כך וענה: "אני עוזב כי חיינו לא שמחים, אבל אני לא רוצה להעציב את אשתי. יש לי מספיק לתת לה ולילדים, זו טיפה בים, לעומת מה שאני אמשיך לתת לילדים ולגרושתי". דייני בית הדין המליצו לעורכת הדין של האישה לערוך הסכם גירושים ולקבל גט. הגט ייכנס לתוקף יממה אחרי שחצי מיליון השקלים יופקדו כערבות להתחייבות על תלושי המזון והסכם המזונות יקבל תוקף של פסק דין בבית המשפט לענייני משפחה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך