המתחזה! מנחם גלילי משקר ומטעה את הציבור ועל הדרך מנסה להוציא כספים מעיריית אשדוד

מנחם גלילי בן ה-72 מציג את עצמו בעשור האחרון בצורה אובססיבית כיו"ר ועד סוחרי מרכז ד', וכפועל יוצא עושה פעולות בשטח כדי לקבע את עצמו בתפקיד הזה. בין היתר, גלילי הגיש תביעה נגד עיריית אשדוד, ודורש ממנה כספים, מאחר והעירייה משתמשת במקלט במרכז ד' לשעת חירום. מבדיקה שערכנו עולה כי גלילי כלל אינו יו"ר ועד הסוחרים, ואף נציגיו קיבלו מכתב מעו"ד אבי הלוי, על ההתחזות שלו ועל הניסיון שלו להוציא כספים מעיריית אשדוד בדרך לא חוקית בעליל
המתחזה! מנחם גלילי משקר ומטעה את הציבור ועל הדרך מנסה להוציא כספים מעיריית אשדוד

מנחם גלילי בן ה-72 שוב בכותרות, הפעם בשל היותו מתחזה בצורה לא חוקית ולא כשרה. מנחם גלילי מסתובב במרכז רובע ד' בשנים האחרונות ומציג את עצמו כיו"ר ועד הסוחרים. בעבר היו כמה וכמה סוחרים שלא היו בקיאים בפרטים, נטו להאמין לו ואף שיתפו פעולה עם גלילי המתחזה, כולל תשלום של מס ועד.

בשנים האחרונות מרכז ד' עובר פריחה מחודשת, עם 140 סוחרים ב-6 אגפים שונים. חלק מהסוחרים מכירים היטב את החוקים ולא נותנים לגלילי לעשות ככל העולה על רוחו. מי שבדק את העניינים לעומקם הוא עו"ד אבי הלוי, המייצג כמה סוחרים במרכזון הוותיק. עו"ד הלוי שיגר מכתב חריף לנציגיו של גלילי, עם מסרים ברורים – גלילי מתחזה ולא יכול להציג את עצמו כיו"ר ועד הסוחרים.על פי דבריו של עו"ד הלוי, מרכז מסחרי ד' נרשם כבית משותף מורכב עם תקנון מוסכם. במרכז יש 6 אגפים, וכל אחד מהם צריך לבצע הליך של בחירות. לאחר שכל 6 הנציגים ייבחרו בצורה חוקית, הם יתכנסו ומבין ה-6 ייבחר יו"ר ועד הסוחרים של כל המרכז הגדול.

מהבדיקה שערכנו עולה כי גלילי בן ה-72 מעולם לא נבחר בדרך הזו, ובעצם "גנב" לעצמו את התואר משיקולים ברורים ליצור לעצמו עמדת כח נוספת. מעבר לכך, גלילי מוסיף חטא על פשע וכלל לא כינס ישיבת סוחרים להסביר את מהלכיו האחרונים, שחלקם כלל לא מקובלים על חלק מהסוחרים. אותם סוחרים מבקשים לראות לאלתר את ספרי החשבונות של ועד המרכז מהתקופה שגלילי הוביל אותו בצורה לא חוקית, כדי לראות לאן הלך הכסף שנאסף מהסוחרים. מדובר בסכומים בלתי מבוטלים, וחלק מהסוחרים אומרים כי אם לא יקבלו תשובות ברורות, כולל ניירת מסודרת, הם יפנו למשטרה כדי שאנשי החוק יבדקו את העניין לעומקו.

ga1

לאחרונה גלילי החליט להגיש תביעה נגד עיריית אשדוד, בשם סוחרי מרכז ד'. מדובר בתביעה שלא זוכה לתמיכה של כלל הסוחרים. גלילי טוען כי העירייה השתלטה על מקלט במרכז ד', ומשתמשת בו לצורכי חירום. הוא דורש שהעירייה תשלם שכירות על השימוש במקלט, למרות שברור לכולם כי מדובר במענה לשעת חירום, הכרחי וחשוב לכלל הסוחרים והלקוחות המגיעים מידי יום למרכז הוותיק. גלילי פנה לסוחרים וביקש מכל אחד מהם לשלם 1,700 שקל השתתפות בתביעה, וציין כי אם התביעה תתקבל בבית המשפט, הרווחיים יחולקו בצורה שווה לכל הסוחרים שהשתתפו בתביעה.

אחד הסוחרים אמר בעניין הזה: "גלילי נמצא במלחמות עם העירייה ממניעים אישיים, ועכשיו הוא רוצה להכניס את כולנו למלחמות שלו. אנחנו לא רוצים לתבוע את העירייה ואפשר להגיע עם הנציגים של העירייה לסיכום ראוי, בעיקר כשמדובר במקלט שנועד לשימוש בשעת חירום. אם מחר יהיה אזעקות לאן גלילי רוצה שכולם ילכו, למשרדים שלו? המקלט הזה הוא חיוני ונחוץ מאוד לסוחרים וללקוחות במרכז".

נכון לעכשיו, גלילי ממשיך להתעקש ולהציג את עצמו כיו"ר ועד הסוחרים. בעיריית אשדוד כבר יודעים כי הסטטוס הזה אינו נכון, כפי שגלילי בן ה-72 פועל גם בתחומים אחרים ומעוות את המציאות על פי האינטרסים האישיים שלו. גורם בעירייה אמר כי " רק לאחר שיוקם ועד חוקי, בהסכמת כלל הסוחרים במרכז ד', יהיה אפשר לקיים שיח רציני מול הנציגים שייבחרו. אין לנו עניין לדון עם נציגים שבחרו בעצמם ומנסים להציג תמונה מעוותת".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך