סנדרו גוטאל יחתום במ.ס לאחר בדיקות

סנדרו גוטאל החלוץ האוסטרי, יחתום לאחר בדיקות. עידו דוידוב קשרה של קרית-שמונה, סיכם את תנאיו בקבוצה וכבר ערך איתה אימון. דולי מנגה שנסע להביא מסמכים לאישור שהייתו לא הורשה להכנס ארצה והוא חזר לבלגיה להביא את המסמכים הנחוצים. שם נוסף שעלה הוא אודל מבית״ר ירושלים.
סנדרו גוטאל יחתום במ.ס לאחר בדיקות

סנדרו גוטאל, 25, החלוץ האוסטרי, הגיע למ.ס אשדוד ואמור לחתום לאחר שיעבור בדיקות.

עידו דוידוב קשרה בן ה-21 של עירוני קרית-שמונה, סיכם את תנאיו במ.ס אשדוד וכבר הצטרף לאימונים.

דוידוב, שמשחק בעמדת הקשר נחשב לכישרון צעיר ובקרית-שמונה הוא זוכה לפחות דקות משחק בעקבות החיזוקים האחרונים שלה. באשדוד הוא צפוי לקבל את הדקות שהוא צריך בליגת העל. החוזה הוא עד תום העונה. אגב בעונה שעברה היה מקרה דומה עם מאורסיו קורדיירו שהגיע והיה מהבולטים במ.ס אשדוד. אח"כ הוא חזר לקרית-שמונה וכשאשדוד רצתה להמשיך את ההתקשורת איתו, קרית-שמונה סירבה.

שם נוסף שעלה הוא חלוץ בית״ר ז׳והאן אודל שייתכן וינסו להביא ברגע האחרון של חלון העברות ביום חמישי.

דולי מנגה שחקנה של הקבוצה לא הורשה להכנס ארצה. מנגה נסע לארצו להביא את האישורים בכדי להאריך את אישור השהייה שלו, אבל כשחזר לא אישרו לו להכנס, כנראה בגלל מסמכים שחסרו לו. כעת הוא נסע בחזרה לארצו בכדי לנסות להביא את האישורים שהוא זקוק להם.

ממ.ס אשדוד נמסר בעניין מנגה:

"בתקופה בה שיחק בהפועל תל אביב לא הוסדרה לשחקן אשרת עבודה כחוק, ובמעברו למ.ס. אשדוד, החל המועדון לטפל בסוגיה.
לאחר זמן מה התברר כי לדולי מנגה דרכון בתוקף ל-5 חודשים בלבד ויש צורך לתוקף בן 6 חודשים לפחות לצורך הנפקת האשרה המבוקשת ולכן על השחקן להנפיק דרכון חדש. לשם כך טס השחקן לבלגיה בתחילת השבוע, ולאחר יומיים לכשהונפק לו דרכון חדש חזר ארצה.

בהגיעו לנתב"ג סורבה כניסתו משום שלא הייתה לו אשרת עבודה כמבוקש והוא חזר למולדתו.
ברגעים אלו מונפקת למנגה האשרה המיוחלת באמצעות צילום של דרכונו החדש, והוא צפוי לשוב לישראל במהלך היממה הקרובה".

בוא הביתה...מנגה בפעולה. (צילום: טל אקוקה)
בוא הביתה…מנגה בפעולה. (צילום: טל אקוקה)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך