סטודנטים אמריקאים מאוניברסיטת MIT הגיעו לאשדוד

עשרות צעירים וסטודנטים מאשדוד נפגשו השבוע באירוע יוצא דופן עם סטודנטים אמריקאים מאוניברסיטת MIT היוקרתית בארה"ב, שהתקיים כולו בשפה האנגלית במרכז "כיוונים" לצעירים בסיטי
סטודנטים אמריקאים מאוניברסיטת MIT הגיעו לאשדוד

שפה חדשה בכיוונים: מתי בפעם האחרונה היו בחדר אחד עשרות צעירים אשדודים שדיברו באנגלית (בלבד!) עם סטודנטים מהאחת האוניברסיטאות המובילות בעולם? מסתבר שזה קרה ממש לא מזמן. בשלישי האחרון התקיים במרכז לצעירי אשדוד "כיוונים" שברובע הסיטי אירוע "Minglish" (חיבור המילים Meeting + English), בו נפגשו צעירים מאשדוד עם סטודנטים מאוניברסיטת MIT Massachusetts Institute of Technology) – המכון הטכנולוגי של מסצ'וסטס) שבבוסטון.

הסטודנטים האמריקאים הגיעו לעיר כחלק מפרויקט קידום אקדמיה בתיכונים של מינהל החינוך, במהלכו לימדו בתיכונים בעיר שיעורים בהנדסה ומדעים. בשיחות המיוחדות שהתפתחו באירוע, הסטודנטים מבוסטון התעניינו לשמוע מהצעירים על אשדוד והחיים בישראל, בעוד שהאשדודים הצעירים נהנו מתרגול דיבור יום-יומי בשפה האנגלית על מגוון נושאים שעל סדר היום בארה"ב ובעולם.

המפגש איפשר גם לצעירים מאשדוד עם רמה בסיסית בדיבור באנגלית להשתתף וגם לדוברים ברמה מתקדמת יותר, ובמהלכו נהנו המשתתפים מסנגרייה וסיידר חם תוצרת "כיוונים" ומהרצאה באנגלית של אלופת העולם בדיבייט ענת שפירא.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך