אדם אריאל עשוי להגיש תלונה נגד אלכסנדר

אדם אריאל שנפגע מעל עינו ודימם, בשל פגיעה גסה בפרצופו על ידי ג'ו אלכסנדר עשוי לתבוע את האחרון בשל האלימות שהפגין כליפו. אריאל שהעפעף העליון שלו נקרע מעוצמת המכה, הודבק בחדר ההלבשה, מתלבט. באשדוד מקווים כי עם השחקן ימוצה הדין עד תום.

אדם אריאל, קפטן מכבי אשדוד/באר טוביה עשוי להגיש תלונה נגד ג'ו אלכסנדר, שחקנה של מכבי ת"א, שפגע בפניו של אריאל במרפק וגרם לו לדימום ולפגיעה בעפעף, שהודבק במקום על ידי רופא הקבוצה ד"ר פיליפ רוזנסקי. העניין הועלה בקרב השחקנים ואנשי הקבוצה, אך השחקן מתלבט.

במהלך המשחק ברבע הרביעי היכה אלכסנדר בפניו של אריאל בגסות. השופטים הרחיקו את אלכסנדר מהמשחק, אבל באשדוד מקווים כי באיגוד ימצו את הדין עם אלכסנדר, עם או בלי התלונה של השחקן.

בחדר ההלבשה כאמור הודבק העפעף למקומו וגם אנשי מכבי ת"א עמי ביטון וד"ר מורג, אשר נכנסו לחדר ההלבשה של אשדוד לבדוק את מצבו של אריאל, הציעו מצידם לעזור. אריאל ינוח ובקבוצה מאמינים כי מול חיפה ביום שני הקרוב יישחק.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך