מונד חזר לאימונים

לאחר היעדרות ארוכה של כחודש ימים, חוזר תום מונד לאימונים. גם עבדל חמיד חזר משפעת ורועי בקל חזר לאימונים קלים. בקבוצה מחכים לתשובה בעניין ג'אבר עטאא ונימניה ניקוליץ׳. גם קובי מויאל מבית"ר ירושלים מועמד. הקבוצה תארח את בני יהודה למשחק הראשון בגביע ב-8 בחודש.
השחקן מונד
מונד. "רוצים וצריכים לנצח

בשורה טובה לאנשי מ.ס אשדוד. לאחר כחודש ימים שנעדר מאימונים ומשחקים בגלל שפעת וחשש חנית הנשיקה. מונד לא צפוי לחזור כבר בקרוב, אבל הוא יהיה בהמשך, לרשות הקבוצה במאבקים החשובים.

גם רועי בקל חזר לאימונים קלים. בקל שנפצע במשחק מול בני יהודה והחמיץ את המשחק מול בית״ר ירושלים. לבקל קרע קטן בשריר האחורי והוא צפוי לחזור בעוד כשבוע. חאתם עבדל חמיד שלא שיחק מול ירושלים בגלל שפעת חזר והוא יהיה כשיר בראשון מול רעננה.

בנושא החיזוק, הרי שנמנעה ניקוליץ׳ שוב בתמונה וכמוהו ג׳אבר עטאא. בקבוצה מחפשים חלוץ או קשר שפעיל ולא שחקן שייקח זמן עד שיחזור לכושר משחק. גם שמו של קובי מיאל מבית"ר ירושלים הועלה כמועמד לקבוצה. המאמן יוסי מזרחי מעריך מאוד את השחקן וישמח לראותו בקבוצה.

אשדוד תארח את בני יהודה ברבע גמר גביע המדינה, למשחק הראשון מבין שניים, ב-8 בחודש פברואר (19.00) באצטדיון הי״א.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך