חבר מועצת העיר שדואג לבגדים ממותגים ומחמם את החורף למעוטי יכולת

.
חבר מועצת העיר שדואג לבגדים ממותגים ומחמם את החורף למעוטי יכולת

רבות נכתב על בית התמחוי 'מנה חמה' שהוקם ע"י אבי אמסלם חבר מועצת העיר אשדוד מטעם שס הממוקם ברובע א' בסמוך לאצטדיון העירוני, כאשר מדיי יום מחולקים במקום 450 מנות לאנשים מעוטי יכולת וקשישים חסרי כל, ועוד לא הזכרנו את סלי המזון הענקיים שמחולקים למשפחות ברוכות ילדים בסופי השבוע.

אמסלם שמצליח לשלב בין עבודתו כראש לשכת השר לשירותי דת וכחבר מועצת העיר והממונה על המרכז למורשת ממנה יוצאים מופעי הבקשות והפיוטים בעיר אשדוד, חנך בשבוע האחרון מרכז הלבשה והנעלה היחיד מסוגו והגדול ביותר בעיר אשדוד, וחסר תקדים מכל בחינה אפשרית של חסד למען הציבור.

בסוף השבוע האחרון התקיים מעמד קביעת מזוזה וחניכת המקום במרכז ההלבשה החדש ע"י יו"ר המועצה הדתית בעיר הרב עובדיה דהן שכובד בקביעת המזוזה, ובסיום הטקס הוא העריף שבחים על המיזם המבורך שלדעתו ייתן מענה למי שאין ידו משגת לקניית בגדים חדשים.

במרכז ההלבשה החדש קיימים מותגים רבים של החברות המובילות בארץ, והם מחולקים בחינם למען תושבי העיר אשר אין ידם משגת למעיל, סריג או כל בגד אחר שיחמם אותם בחודשי החורף הקרים כאשר החלוקה במקום מתבצעת למי שחפץ בכך בדיסקרטיות מלאה, ומי שחסר לו ורוצה לקבל מהבגדים החמים מוזמן ליצור קשר עם הנהלת בית התמחוי 'מנה חמה' ולתאם הגעה דיסקרטית למקום.  

בשיחה עם עיתון 'המגזין' ואתר 'אשדוד אונליין' אמר חבר המועצה אבי אמסלם כי "אני מודה לה' שזימן בידי לנסות ולסייע למי שאין ביכולתו, המקום נחנך רק לאחרונה וכבר עשרות משפחות ביקרו בו ולקחו את מה שחסר להם בבית. השתדלנו מאוד להביא בגדים מחברות ומותגים מובילים ונעזרנו בזה ע"י יוסף דאי מטורנדו סיטי שדאג לעזור ולסייע בכל מאודו בהשגת פירטי הלבוש בכדי שכל אחד יוכל ללבוש ולחמם לעצמו את החורף הקר הזה, וכל זה כמובן במקביל לפעילות של בית התמחוי 'מנה חמה" הפועלת מדי יום ביומו.img-20170130-wa0018

img-20170130-wa0015

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך