מאירוביץ' שוער אשדוד והנבחרת ינותח ויסיים את העונה

אורן מאירוביץ' שוער נבחרת הכדוריד והפועל אשדוד, יעבור ב-15 בחודש ניתוח במפרק הירך. משך ההחלמה כחצי שנה. במילים אחרות הוא גמר את העונה. לא בטוח אם יחזור בעונה הבאה לאשדוד.
מאירוביץ' שוער אשדוד והנבחרת ינותח ויסיים את העונה

אורן מאירוביץ' שוערה של נבחרת ישראל והפועל אשדוד, ינותח ב-15.2 ניתוח במפרק הירך שלו והוא צפוי לסיים את העונה.

מאירוביץ', שנחשב לאחד השוערים הטובים בליגה, יחסר מאוד לקבוצה. הוא סובל מהפציעה והחליט לעבור את הניתוח לאחר התייעצות עם הרופאים. זמן ההחלמה מהניתוח, אותו אגב יעבור בבית החולים איכילוב הוא כחצי שנה והמשמעות המידית היא שהוא לא יוכל לשחק בוודאי עד לתום העונה הזו.

אבל לא ברור בכלל אם מאירוביץ' שיחזור לשחק, יעשה את זה באשדוד. השוער שהיה בשנתיים האחרונות בשער אשדוד, עשוי למצוא לו קבוצה אחרת בעונה הבאה. מאירוביץ' הסכים רק לומר: "לא בטוח שזה יהיה באשדוד. אבל אני כרגע מתעסק בניתוח ובהחלמה".

באשדוד אגב, ישמחו שזה יהיה אצלם. לגבי העונה הנוכחית, הרי שאשדוד צירפה את השוער אפיק לוי שיחליף את מאירוביץ' בתקופת ההחלמה שלו. בכל מקרה יהיה מעניין לראות כיתד זה יתפתח.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך