נקודת שיפוט

מ.ס אשדוד כבר הובילה 0:1 בטדי, משער של דין דוד. אבל השופט גיא ברגר העניק פנדל שלא היה לבית״ר ירושלים והמשחק הסתיים בתיקו 1:1. לוסיו ועזריאל נפצעו. משחק מצוין וטקטי של אשדוד בירושלים. ויגור צפוי לחתום השבוע. אוואט: "אני גאה בשחקנים שלי".
נקודת שיפוט

שאלה לגיא ברגר. שופט המשחק בין אשדוד לבית"ר ירושלים. האם היית שורק פנדל גם אם זה היה הפוך? שכדור ירוי פוגע בכתף של שחקן של בית"ר ירושלים? האם היית באותה הקלות שורק לפנדל מעורר מחלוקת כזה לטובת אשדוד בטדי? למה ההרגשה שלנו שהתשובה הייתה שלילית? זה בדיוק סיפור המשחק. אשדוד הפתיעה עם שער של דין דוד (52), אבל ברגר העניק פנדל שלא היה לירושלים שחזרה מזה ל-1:1 (71) מרגלי איתי שכטר.

שלא תתבלבלו תיקו בטדי הוא תוצאה מצוינת. לא רבות הקבוצות שיחזרו מירושלים עם נקודה. במיוחד במצבה של אשדוד עם מסדר חולים שכלל את רועי בקל, משה אוחיון, חאתם עבדל חמיד, תום מונד. לזה אגב אולי יתווספו חן עזריאל ולוסיו שנפצעו והוחלפו. לוסיו ממש בפתיחה (דקה 14).

שחקני אשדוד לא מוותרים (צילום: טל אקוקה)
שחקני אשדוד לא מוותרים (צילום: טל אקוקה)

אשדוד שיחקה כמו שהייתה צריכה עם החזקת כדור, בעיקר של גדי קינדה ואור אינברום ושליחת דוד לשער ירושלים. באחת ההתקפות (52) זה נגמר בשער שהשתיק את טדי. אינברום מצא את ברוצ'יץ' שהוציא רוחב מצוין ודוד נגח לפני כולם שער 0:1. שער שלישי של דוד , מלכי שערי הקבוצה.

ירושלים לחצה אבל לא הצליחה. מי שהצליח הוא השופט ברגר. כדור חופשי שנבעט לשער אשדוד, פגע בכתפו של סירושטיין וברגר מיהר , מידי, לשרוק פנדל. איתי שכטר עשה מזה 1:1(הפעם היחידה שגראפי נכנע) נכון אפשר היה לצאת עם 3 נקודות, אבל גם נקודה בחוץ, היא טובה. אוואט אמר בסיום כי הוא "גאה מאוד בבחורים שלי". האמת גם אנחנו.

הקהל האמיץ של אשדוד הגיע למרות הקור. (צילום: טל אקוקה)
הקהל האמיץ של אשדוד הגיע למרות הקור. (צילום: טל אקוקה)

בימים הקרובים אמור ויגור לחתום בקבוצה. הקבוצה ממשיכה לחפש עוד זרים ושחקנים ישראליים. השבוע יהיו התפתחות בעניין. אומנם דור פרץ חתם בהפועל חיפה, אבל עדיין ינסו לצרף את ג'אבר עטאא וגם זר מחוף השנהב אריק טייה בי אמור להגיע למבחנים.

 

מ.ס אשדוד: יואב ג’ראפי, בנצי מושל, ניר ברדע, מיקי סירושטיין, קרלו ברוצ’יץ’, גדי קינדה, גיאורגי באטייב (דן ביטון, 76), אור אינברום, חן עזריאל, דולי מנגה ולוסיו (דין דוד, 14).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך