מנזקי מזג האוויר: עץ קרס על כביש וגרם לתאונת דרכים

הרוחות הסוערות והגשמים העזים גרמו לעץ לקרוס, ולרכב פרטי להתנגש בעץ
קריסת עץ ליד מרכז כלנית בעיר

עץ שקרס על הכביש באחד מרחובות העיר אשדוד, גרם לתאונה קלה בה נפגעה נהגת שנסעה ברחוב והתנגשה בו. במשטרה קוראים שוב לציבור הנהגים – בשל מזג האוויר הגבירו את ערנותכם וסעו בזהירות רבה יותר. שימרו על חייכם !

כוחות משטרה רבים בסיוע מתנדבים על כלל יחידותיהם ערוכים בימים הקרובים עד חלוף מזג האוויר הסוער הפוקד אזורים רבים בדרום. יחידות המשטרה השונות נמצאות במוכנות מירבית על מנת לסייע לאזרחים במידת הצורך, מתנדבי יחידות החילוץ בדרום – ערד, רמת נגב, עין גדי, ערבה ואילת-אילות, הגבירו כוננותם לסייע בידי מטיילים שיקלעו למצוקה, ומוכנות לפעולות חילוץ שונות.

במהלך שעות אחר הצהריים של יום שישי ארעה תאונת דרכים קלה בעיר אשדוד, במהלכה נהגת שנסעה ברחוב הפרחים בעיר פגעה בעץ שנפל על הכביש זמן קצר לפני כן. כתוצאה מהתאונה הנהגת נפצעה באורח קל ופונתה לטיפול רפואי בביה"ח ברזילי.

בד בבד, במשטרה פונים לציבור לנהוג בזהירות בעת נסיעה בכבישים השונים. בשל הרוחות העזות והכבישים הרטובים, יש להקפיד לאחוז בהגה הרכב בשתי ידיים, יש להימנע מפעולות שאינן לצורך הנהיגה וכאלו המהווים להיסח הדעת. יש להתאים את מהירות הנסיעה לתנאי מזג האוויר ותנאי הדרך. בכביש רטוב, מומלץ להוריד מעט את הרגל מהגז, סעו לאט יותר.

כמו כן מזכירים במשטרה כי אלכוהול ונהיגה יחדיו מהווים סכנה ממשית הן ליושבי הרכב והן לשאר משתמשי הדרך. במידה ויצאתם לבלות, בחרו נהג תורן שלא שותה.

אם שותים – לא נוהגים !

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך