הדרום שוב פורח

ניצחון שני בסיבוב השני, לקבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד. אשדוד הדרומית בליגה, ניצחה את הצפונית בליגה, קרית מוצקין 23:25. פרץ, עמר, קושמרו וקריפוקאביץ', שחזר לעצמו, בלטו. בשבוע הבא מבחן ראשון בסיבוב, משחק חוץ מול נס-ציונה.
הדרום שוב פורח

במשחק של דרום נגד צפון, בליגת העל בכדוריד, בין הפועל אשדוד הדרומית לבין קרית-מוצקין הצפונית, גברה הפועל אשדוד 23:25 על מוצקין מהתחתית ויש לה 2 ניצחונות מתוך 2 משחקים בסיבוב השני בליגת העל. בשבוע הבא אשדוד תצא למשחק חוץ קשה מאוד מול נס ציונה ותקווה להמשיך בקו הניצחונות. שם היא יהיה לה מבחן אמיתי ראשון בסיבוב

המשחק היה בסימן ״האקסים״, מצד אחד, אלכס בוסיץ , שבשנה שעברה שיחק בשורות האדומים מאשדוד בליגה הפעם היה במדי קריית מוצקין, וברק עמר ואורן מאירוביץ שגדלו במועדון הצפוני אך כיום הם שחקנים מרכזיים באשדוד.

במחצית הראשונה בוסיץ עשה כמעט כרצונו והיה בכל מקום, באולם הכל כך מוכר לו.  הוא כבש  7 שערים במחצית הראשונה ובמשחק מצוין הקשה מאוד על האדומים שירדו להפסקה בפיגור של שני שערים, 15-13

עשו את שלהם. שחקני אשדוד. (צילום: משה דהן)
עשו את שלהם. שחקני אשדוד. (צילום: משה דהן)

אשדוד עלתה למחצית השנייה אחרת. היא עלתה נחושה יותר בהגנה ובהתקפה .  עצירות מצוינות של אורן מאירוביץ שחזר לשער בשילוב שערים חשובים של  ברק עמר, דדי פרץ וקריבוקאפיץ שסוף סוף, לאחר תקופה ארוכה של יכולת לא מספקת , חזר לעצמו, הובילו למהפך 10 דקות לסיום, כשאשדוד הובילה בפער של 3 שערים.

מוצקין לא ויתרה וחזרה 2 דקות לסיום לשער אחד הפרש. אך יכולת מצוינת של "הפיווט"  דדי פרץ עם משחק מעולה ו5 שערים חשובים,השאירו את הנקודות בבית והביאו לניצחון שני ברציפות בסיבוב.

הבקיעו לזכות אשדוד: קריבוקאפיץ- 8 שערים , דדי פרץ – 5 שערים, עמרי קושמרו-4 שערים, ברק עמר וטיאומיר דודר 3 שערים כ״א, יוסי ביטרמן ומיכאל גרברניק שער אחד כ״א.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך