בשבת בטדי, קינדה עשוי לפתוח עבדל חמיד חולה

בשבת (20.30), תצא מ.ס אשדוד לטדי למשחק מול בית"ר ירושלים. גדי קינדה עשוי לפתוח, תלוי רק במצבו הבריאותי. הקשר טייה בי מחוף השנהב יגיע למבחנים. כפי שנכתב ב"אשדוד אונליין", שיחה נערכה עם אביו של דור פרץ, אבל הוא חתם בהפועל חיפה.

גדי קינדה, קשרה של מ.ס אשדוד עשוי לפתוח בהרכב במשחקה בשבת (20.30, טדי) מול בית"ר ירושלים. קינדה שחסר לסגל ונכנס כמחליף, אמור היה לפתוח באופן ודאי בהרכב, אבל בגלל שנפצע בצלעות מול מ.ס אשדוד, הדבר תלוי במצבו. קינדה אמר השבוע: "אני שומר את עצמי למשחק", אבל עדיין שיחק בגביע מול בית"ר ת"א/רמלה בשל מצוקת השחקנים בקבוצה. אגב קינדה ייקח את הקבוצה לארוחה בעקבות תקרית במשחק הגביע.

לקבוצה חסרים כרגע 4 שחקנים בסגל. המגן הימני טום בן זקן, הקשרים תום מונד, רועי בקל ומשה אוחיון הפצועים. כמו שזה נראה ימשיך בנצי מושל כמגן וחן עזריאל כקשר אחורי. אם זה לא מספיק, הרי שבאימון שישי חאתם עבדל חמיד לא התאמן בשל מחלה. בקבוצה מקווים שבשבת יהיה כשיר. אם לא יחליפו ניר ברדע.

לקבוצה יגיע להיבחן קשר מחוץ השנהב, טייה בי, שהגיע על דעת סוכנו בכדי שיבחנו אותו. במ.ס נבחנים עדיין הברזילאי ויגור שקרוב לחתימה והאוקראיני צ'ומאק. ב-5 בפברואר ייגמרו ההעברות ונראה כי הקבוצה תנסה להחתים אחד מהם, כמובן אם בי ירשים.

כמו שנכתב "באשדוד אונליין", נערכה שיחה עם אביו של דור פרץ בכדי לשכנע אותו לבוא לקבוצה. אבל היא בחר לבסוף בהפועל חיפה.

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך