דרום צפון בליגת העל בכדוריד

ביום שישי (15.00, מקיף ט'), תארח קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד את מכבי מוצקין. זה יהיה משחק "דרום נגד צפון" וגם משחק צמרת בין החמישית, אשדוד, לעשירית קרית-מוצקין. המשחק הראשון הסתיים בתיקו 25:25.
דרום צפון בליגת העל בכדוריד

דרום מול צפון, בשישי, בליגת העל בכדוריד.

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד (חמישית, 14 נק') תארח במפגש הדרום-צפון את מכבי קרית מוצקין (מקום 10, 5 נק'), אחרי התיקו הדרמטי ביניהן בסיבוב הראשון, 25:25.

אשדוד פתחה את הסיבוב השני עם ניצחון דחוק על ר״ג והיא חייבת להמשיך בקו הניצחונות בכדי להתמקם בצמרת הגבוהה ובעיקר לתקן את הפספוס ואבדן הנקודות בשנייה האחרונה בסיבוב הקודם מול אותה מוצקין.

באשדוד חולמים על פיינל פור היסטורי. מטרה שכזו חייבת לעבור דרך ניצחונות גם על קבוצות כמו מוצקין, שנלחמת על חייה, מאחר והיא רחוקה נקודה אחת מהמקום האחרון, שם נמצאת הפועל ר"ג.. אסור לאשדוד להפסיד נקודות ועוד בביתה. גם כי היא עדיפה על מוצקין וגם כי אח"כ צפויים לה משחקים קשים יותר מול קבוצות מצמרת הליגה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך