רשות הספורט תקדם את ענף הגלישה בעיר

בעיריית אשדוד וברשות הספורט, החליטו לקדם את הגלישה באשדוד. פגישה בנושא נערכה בין יורם אסרף, יו"ר הרשות לבין ירון קליין יו"ר העמותה לקידום הגלישה בעיר. אסרף: "״המשאב המשמעותי ביותר של העיר אשדוד היה ויישאר הים"
רשות הספורט תקדם את ענף הגלישה בעיר

מנכ״ל רשות הספורט יורם אסרף נפגש כחלק משינוי מגמה עם ראשי העמותה לקידום הגלישה באשדוד שהציגו בפניו תכנית  שנתית לפיה יתקיים כל חודש אירוע ימי באחד מחופיה של אשדוד.

ירון קליין, היו״ר החדש/ישן של העמותה הציג תכנית מפורטת שקיבלה את אישורן של  יורם אסרף. האירועים של העמותה לקידום הגלישה יתקיימו בנוסף לאירועים של רשות הספורט ולא במקומם וישודרגו בזכות האמצעים העומדים בפני רשות הספורט העירונית.

יורם אסרף: ״המשאב המשמעותי ביותר של העיר אשדוד היה ויישאר הים, הספורט והים מתקשרים בלא מעט ענפי ספורט ישירים ועקיפים, כבר היום אשדוד מובילה בלא מעט אירועים ייחודיים המשלבים את הים, הספורט והפנאי: טריאתלון, כדורעף חופים, תחרויות גלישה שונות, משחה במים פתוחים, אליפות מטקות, תחרויות שיט ועוד. המגמה הזו צפויה לגדול בשנים הקרובות וחופי הים המרהיבים של אשדוד עתידים להפוך לחצר המרכזית של העיר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך