טרגדיה: שבועיים לפני חתונת בנה אשת החסד מאשדוד הלכה לעולמה

ברוך דיין האמת: ברובע ז' החרדי הלכה לעולמה לאחר מחלה קשה, האישה החשובה אסתר גיטל דריימן, שהקימה יחד עם בעלה את מפעל החסד לנזקקים ומועטי יכולת
נרות נשמה דולקים

בשורה קשה התקבלה לפני מספר שעות באשדוד שבועיים על פטירתה של האישה החשובה הגב' אסתר גיטל דריימן ז"ל, מנשות החסד הגדולים בחסידות גור כשהיא בת 53 בפטירתה, הבשורה היא קשה כפליים, כיון שבעוד מספר ימים עתיד להינשא בנה, וכאמור היא לא תזכה ללוות אותו לחופה .

הדיווח שהגיעה אלינו בשעות הצהריים סיפר כי הבוקר התמוטטה בביתה באשדוד הגב' דריימן ופונתה לבית החולים שיבא בתל השומר שם כעבור זמן השיבה את נשמתה ליוצרה למגינת לב בני משפחתה, שכעת שמחת חתונת הבן מתערבבת בהמון עצב ויגון.

האתר החרדי 'בחדרי חרדים' מפרסם כי הנפטרת היא ביתו של הרב מרדכי מונטג ז"ל יו"ר 'הסתדרות המורים של אגודת ישראל', ובגדלותה בנתה את ביתה יחד עם בעלה איש החסד המפורסם רבי מנחם מנדל דריימן מנהל רוחני בתלמוד תורה 'לב שמחה' באשדוד ויו"ר מפעל חסד וסיוע לנזקקים.

עמדה כל השנים לימין בעלה בחינוך אלפי ילדי ישראל ובעשיית צדקה וחסד, ביתם היה פתוח לרווחה בפני כל צר ומצוק. עניים ומדוכאים היו מבני ביתה והיא לצד בעלה עמדה על המשמר לבל יחסר המזג. כאמור, בעוד שבועיים הייתה אמורה להוביל את בנה לחופה, אך לצער המשפחה הם לא יזכו לכך.

הלוויתה הערב (חמישי) בשעה 18:00 מאשדוד. יהי זכרה ברוך

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך