קסם של עיר – איך הפכה ברלין ליעד מספר 1 של תיירות הלואו קוסט הישראלית?

טיסות לואו קוסט מאפשרות לישראלים להגיע לברלין במחיר נמוך מאי פעם. עם זאת, סקירה לעומק מגלה שיש לעיר הזאת עוד הרבה יתרונות. בואו להכיר את האתרים המרכזיים ולהתכונן לחוויה בלתי נשכחת

הקו לברלין מייצג את אחד ממסלולי הלואו קוסט הפופולאריים בשנים האחרונות בישראל. כולם יודעים שהיום אפשר להגיע לברלין בזיל הזול ורבים בוחרים להזמין טיסות לואו קוסט כדי לחסוך בהוצאות. מצד שני, יש טיסות לואו קוסט גם ליעדים אחרים אבל אף אחד מהם לא תפס את הישראלים כמו ברלין. השאלה המתבקשת היא איך ומתי הפכו דווקא טיסות לברלין לאופציה התיירותית מספר אחת בארץ.

העובדות הן שיותר ויותר אנשים בוחרים בברלין כיעד לחופשה זוגית, רומנטית או משפחתית. ישראלים שנוסעים לגרמניה לא זקוקים לאשרת כניסה ומומלץ להגיע לברלין מסוף האביב ועד תחילת הסתיו. בתקופה הזו הימים נוטים להיות ארוכים והטמפרטורות נוחות. אנשים בוחרים בברלין כי יש בה שילוב יוצא דופן בין עבר, הווה ועתיד. קל יחסית להתמצא בה, אפשר למצוא אטרקציות לכל הגילאים וגם מחירי המלונות זולים בהשוואה ליעדים אחרים ביבשת.

פסטיבלים ואירועים לכל אורך השנה

כמובן שלא רק ישראלים גילו את הקסם של ברלין ומדי יום מגיעים אליה מאות אלפי תיירים מכל העולם. ברלין מציעה להם פסטיבלים ואירועים לכל אורך השנה, עם התאמה ספציפית לתנאי מזג האוויר.

בחודשים הקרים של ינואר ופברואר לדוגמא מתקיים ליל המוזיאונים שבו מאות מוסדות אמנות פותחים את דלתותיהם עד שעה 02:00 לפנות בוקר. בפברואר גם נערך פסטיבל הקולנוע של ברלין, בעוד במאי יוצא לדרך קרנבל התרבויות הגדול שנמשך לא פחות מ-4 ימים.

בחודשים יוני ואוגוסט מארחת ברלין את הביאנלה לאמנות מודרנית ואת החודשים יולי ואוגוסט מציינים עם קונצרט קיץ בגן הבוטני. את השנה סוגרים עם פסטיבל האגדות של חודש נובמבר וכמובן עם עוד הרבה הופעות חיות, הצגות ואירועי תרבות.

אוכל ובילויים עד השעות הקטנות של הלילה

אם יש משהו שיכול לשבות את ליבם של ישראלים בחו"ל, הרי זהו התפריט הקולינרי והאוכל. ברלין ידועה בבתי הקפה האמיתיים שלה ובמסעדות האותנטיות. גם שומרי מסורת ואנשים שאוכלים כשרות יכולים למצוא בברלין היצע רחב של אפשרויות.

כדאי להתחיל את הטיול בברלין עם סיור קצר ברחובות העיר ולעצור להתרעננות באחד מבתי הקפה או המסעדות. לאחר מכן ניתן להמשיך לשופינג ברחוב קודאם, ברחוב ווילמרסדורפר ובסמוך לכיכר המרכזית אלכסנדרפלאץ. מבחינת קניונים, ברלין תציג את המיטב שלה במבחר נאה של בתי כלבו כמו KADeWe או גאלרי לפאייט.

הבילויים בברלין ממשיכים עד השעות הקטנות של הלילה. פשוט בחרו בר שמרגיש לכם נעים ונוח, הזמינו בירה מקומית ותנו לאווירה לסחוף אתכם לתוכה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך