החלטה דרמטית בעקבות המאבק בין נמל אשדוד להסתדרות

המאבק בין נמל אשדוד להסתדרות העובדים עולה שלב, ויו"ר ההסתדרות החליט להיכנס חזיתית גם בהסתדרות הלאומית וצפוי להביא להשבתה מלאה של נמלי אשדוד החדש והישן, וכן את נמל חיפה כבר בשבוע הבא

הקרב על נמל אשדוד הולך ומתחמם: גורמים בהסתדרות אישרו אמש כי בכוונתו של יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, להשבית את נמלי אשדוד וחיפה בשבוע הבא על רקע הרפורמה המיושמת בשני נמלים אלה.
 
מדובר בצעד מפתיע שמגיע על רקע תחושת חירום הולכת וגוברת בהסתדרות החדשה, לנוכח פעולות של הארגון המתחרה – ההסתדרות הלאומית, שמבקש להחתים מאות מעובדי נמל אשדוד כדי שיעזבו את ההסתדרות החדשה ויצטרפו לשורותיו.
 
ההסתדרות הלאומית צריכה חתימות של כ־700 מעובדי נמל אשדוד כדי להפוך לארגון היציג בנמל. לא ברור כמה חתימות הצליחה להשיג עד אתמול, אך נשמעו הערכות בתחום העבודה המאורגנת כי נחצה רף 600 החתימות בנמל.

מההסתדרות הלאומית נמסר אתמול בתגובה כי "אפקט רשות השידור מחלחל היטב בקרב ועדים ועובדים הנמצאים בהליכי רפורמה. הגיע הזמן שניסנקורן יתחיל לספור את העובדים". 

חברת נמל אשדוד פרסמה מוקדם יותר השבוע התייחסות לאירועים שבה נאמר, בין השאר, כי "הנהלת חברת נמל אשדוד תומכת, מכבדת ומעודדת העסקה מאורגנת וייצוג עובדים באמצעות ועדים. ההנהלה מנהלת את הנמל בהתאם להסכמים הקיבוציים, ואין לה כל כוונה להתערב בעניינים פנימיים של העבודה המאורגנת בנמל".

צילום ארכיון: פלאש 90.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך