דרמה במועצת העיר: עו"ד צחי אבו התפטר מחברותו במועצה

דרמה במועצת העיר: עו"ד צחי אבו התפטר מחברותו במועצה

חשיפה: דרמה של ממש התחוללה בשעה האחרונה לאחר קבלת החלטה דרמתית של עו"ד צחי אבו חבר מועצת העיר ויו"ר סייעת "אשדוד אחת", וזאת לאחר שהאחרון החליט להתפטר במפתיע מחברותו בישיבת המועצה, ועל כך אנחנו מפרסמים לראשונה באתר 'אשדוד אונליין'.

כזכור מפלגת 'אשדוד אחת' בראשותו של אבו הוקמה על ידו במהלך הבחירות האחרונות, איש העסקים המצליח החליט להיכנס לזירה הפוליטית ולהתמודד על מקום בישיבת המועצה, ולאחר מסע פרסום אדיר הוא זכה בשני מנדטים שהבטיחו לו שני מקומות במועצת העיר, כאשר את המקום הראשון תפס אבו, ואילו את השני תפס משה דנינו עם התפטרותו צפויה להיכנס לרשימה הנציגה הגיאורגית אירמה צור.

מטעם מפלגת 'אשדוד אחת' נמסר: התפטרותו של עו"ד צחי אבו נכנסה לתוקפה השבוע והוא חדל מלכהן כחבר מועצת העיר מטעם סיעת "אשדוד אחת". משה דנינו משמש כראש הסיעה.

עו"ד צחי אבו, יו"ר  סיעת "אשדוד אחת" וחבר מועצת העיר מטעמה, הגיש בחמישי שעבר מכתב התפטרות לראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, בו הודיע לו על כוונתו לסיים את כהונתו כחבר מועצת העיר מטעם הסיעה.

עו"ד אבו הודה לראש העיר על שתוף הפעולה ביניהם למן תחילת הקדנציה, ואיחל לו המשך הצלחה בעשייתו למען העיר ותושביה.

עם כניסת התפטרותו של עו"ד אבו לתוקפה, החל משה דנינו, חבר המועצה והממונה על "חופית" החברה לתיירות – לשמש כיו"ר סיעת "אשדוד אחת

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך