קללות, איומים ודחיפות בנמל אשדוד

המהומה סביב היחסים בין נמל אשדוד להסתדרות העובדים עולה שלב, אמש פרסם ערוץ 2 תיעוד מטריד מהפגישות בין השניים שהוביל לקללות איומים ודחיפות
תמונה צבעונית של נמל אשדוד

הסרטון שתראו לפניכם ממש מטריד, קללות, איומים ודחיפות – בתיעוד מיוחד ששודר אתמול הערב (שלישי) בתכנית חיסכון מכל מה שמתרחש בנמל אשדוד, בסרטון נראים נציגי ההסתדרות מתעמתים עם עובדי נמל אשדוד במהלך פגישות סגורות שנערכו היום בנמל.

כזכור, בתחילת השבוע פרסמנו על הסכסוך בין ההסתדרות לוועדי נמל אשדוד שהוביל להתפטרות של שליש מהם מייצגים לפחות חצי מעובדי הנמל.

הפגישות ביו שני הצדדים נערכו על רקע מתיחות שקיימת בין שני הצדדים בעקבות דרישת של העובדים לפתוח בעיצומים כדי לשפר את תנאי העסקתם, דרישה שנדחתה על ידי ההסתדרות.

העימות הזה נגיע אחרי שבתחילת השבוע יו"ר הוועד לשעבר, אלון חסן, קרא לעובדים לפרוש מההתסדרות וכינה את יו"ר הארגון אבי ניסנקורן "מנהיג רופס ואנמי".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך