אברך תושב אשדוד נעצר בעקבות חשש לזיוף משכנתאות

פרשת הונאה חמורה התגלתה לאחרונה בעיר אשדוד, אברך תושב הרובע החרדי נעצר בחשד לזיוף מסמכים במטרה לקחת משכנתא, ובמשטרה חוששים שהסיפור גדול מכפי שנראה כעת וחוקרים את נסיבות המקרה

שוטרים מיחידת ההונאה של משטרת ישראל עצרו בתחילת השבוע אברך תושב אשדוד, וזאת לאחר שהוא חשוד בהונאת ענק של זיוף מסמכי משכנתאות. החשוד, גבר בשנות השלושים לחייו המתגורר ברובע החרדי בעיר, קיבל לפי החשד בשנה האחרונה מהבנקים כספים במרמה באמצעות זיוף מסמכים.
 
ע"פ עדויות שהגיעו למערכת אתר 'אשדוד אונליין' תלונה שהוגשה על-ידי נציגי אחד הבנקים הובילה לפתיחה בחקירה משותפת עם אנשי רשות המסים והמשטרה. כאשר במקביל נבדקת האפשרות האם ישנן עוד הונאות תחת חסותו של החשוד, ושעדיין לא התלוננו ע"כ במשטרה.

 מקורבים לחשוד שנעצר נמצאים בהלם מוחלט עקב מעצרו ומספרים כי הוא היה מאוד מוכר באזור אשדוד, וכי סייע רבות לכל משפחה שנזקקה לכך, ואינם יודעים באיזה הונאה מדובר "אנו בטוחים כי הכל יסתיים ללא כלום" הם אומרים לנו.

במקביל, עו"ד מוכר סיפר לנו כי במעצרו של החשוד הוא נחקר בחשד לקבלת דבר במרמה וזיוף מסמך בנסיבות מחמירות.

לעת עתה אין באפשרותנו לפרסם פרטים נוספים על המקרה, אך נמשיך ונעדכן אתכם בהתפתחות הפרשה

צילום ארכיון: נתי שוחט, פלאש 90. (למצולמים אין קשר לנאמר בכתבה)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך