עומסי תנועה כבדים בעקבות תאונה קשה, 5 פצועים במקום

לפני זמן קצר התקבל דיווח על תאונת דרכים קשה בצומת אמונים על כביש 4 הסמוך לצומת אשדוד, ע"פ דיווח מהמקום רכב התהפך כתוצאה מהתנגשות ובמקום חמישה פצועים , צוותים של מד"א ואיחוד הצלה מעניקים סיוע במקום לפצועים, כוחות כיבוי האש שהגיעו לזירה מחלצים לכודה מתוך הרכב
עומסי תנועה כבדים בעקבות תאונה קשה, 5 פצועים במקום

דובר מד"א לכיש : התקבלה קריאה במוקד מד"א לכיש על ת.ד קשה בצומת אמונים. למקום הוזנקו כונני מד"א לכיש אמבולנסים ואטן של מד"א. חובשי רפואת חירום ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ל-5 נפגעים ביניהם גבר כבן 40 עם פגיעת חזה במצב בינוני ועוד 4 נפגעים במצב קל כולם לבית החולים ברזילי באשקלון.

דובר כיבוי האש מחוז דרום: צוותי כיבוי חילוץ מתחנת אשדוד פועלים בתאונת דרכים בכביש 4 צומת אמונים, במקום לכודה והצוותים פועלים כרגע לחילוץ, לא ידוע מצבה עדיין.

דוברות איחוד הצלה: נהג רכב שהתהפך נפצע בינוני בתאונה עם מעורבות שלושה כלי רכב בכביש 4 סמוך לצומת אמונים. מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה סניף לכיש העניקו לו טיפול רפואי ראשוני בזירת התאונה לאחר שחולץ מהרכב ההפוך ע"י אזרחים כשהוא סובל מחבלות ופציעות. כמו כן מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה העניקו בזירה סיוע רפואי ראשוני לארבעה נפגעים נוספים באורח קל ששהו בכלי הרכב הנוספים שמעורבים בתאונה.
img-20170125-wa0003

img-20170125-wa0001

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך