הרב פינטו שוחרר הבוקר מהכלא לאחר שנה

הרב יצא הבוקר מכלא ניצן לאחר שסיים לשאת את העונש שנגזר עליו, עם שחרורו יגיע לקבר רבי שמעון בר יוחאי במירון ויעביר את שיעורו השבועי.
הרב פינטו שוחרר הבוקר מהכלא לאחר שנה

הרב יאשיהו פינטו, ראש קהילת "שובה ישראל", השתחרר הבוקר (רביעי) מכלא ניצן לאחר שנשא את שנת המאסר שנגזרה עליו בטענה על מתן שוחד לתת-ניצב אפרים ברכה, לשעבר ראש היחידה הארצית לחקירות הונאה. מקורבי הרב סיפרו כי במהלך שהותו בכלא כתב פינטו 15 ספרים ו-13 קונטרסים שהופצו ביותר משני מיליון עותקים לקהילות בארץ ובעולם.

השנה האחרונה ליכדה את קהילת הרב", הסביר אחד מחסידיו, "המשכורות הועברו, התרומות המשיכו לזרום ורק הרגשנו חיסרון שהרב היה בכלא". הרב פינטו צפוי להגיע בשעות הצהריים לקבר רבי שמעון בר יוחאי במירון, שם תיערך הכנסת ספר תורה של אחד ממקורביו ומחר ימסור את שיעורו השבועי בקהילה המרכזית באשדוד. בשיעור זה צפוי הרב להתייחס לראשונה לשנה שעברה עליו בכלא. "מדובר במפגן כוח לרגל שחרורו של הרב", אמרו אנשיו, "יגיעו לשם מאות מחסידיו, אנשי עסקים ורבים מתומכיו".

הרב פינטו ישתחרר לאחר שבחודש ספטמבר האחרון קיבל בית המשפט המחוזי מרכז את ערעור הפרקליטות וקבע שלא לקצר את עונשו של הרב. בחודש פברואר בשנה שעברה נשלח הרב פינטו לכלא במסגרת הסדר טיעון בגין מתן שוחד של כ-400 אלף שקלים, שאותם העביר לרעייתו של תנ"צ ברכה באמצעות רעייתו, הרבנית דבורה פינטו. זאת, בתמורה למידע שאותו ביקש להשיג בעניין חקירה שהתנהלה סביב עמותת "חזון ישעיה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך