יום חמישי של כדורסל. מכבי בן אשדוד "ביורוקאפ" של אירופה ומכבי אשדוד/באר טוביה בליגה. מכבי בן אשדוד תשחק בבית (18.30, הקריה) מול ונציה במסגרת משחק הגומלין בשלב השני של ה"יורוקאפ" לנשים וצריכה לנצח ביתרון של מעל 6 נקודות. מכבי אשדוד תצא ל"ארנה" בירושלים למשחק ליגה קשה לאחר ההפסד לחולון ביום שני.
כדורסל אש
ערב הכדורסל של אשדוד

יום חמישי הגדול. יום חמישי של כדורסל ומשחקים חשובים לקבוצות הכדורסל של העיר אשדוד.

זה יתחיל עם משחק של "להיות או לחדול ", של מכבי בן אשדוד באירופה. אשדוד תארח (18.30, הקריה) את קבוצת ונציה למשחק גומלין, בשלב השני "ביורוקאפ" לנשים. לונציה יתרון בין 6 נקודות 58:52, מהמשחק הראשון. כל תוצאה מעל 6 נקודות ואשדוד בשלב הבא. מתחת לזה, אשדוד נפרדת מאירופה.

באשדוד חסרה טיפאני ג'קסון בגלל שבר בכף ידה. מי שהודיעה בשלישי במפתיע כי היא חולה ולא מרגישה טוב, היא הזרה אריקה וילר. באשדוד קיבלו בהפתעה את ההודעה אבל היו"רית טאלי קריאף מיהרה להרגיע: "היא תשחק".

הגברים ייצאו למשחק חוץ קשה ב"ארנה" בירושלים (18.45) מול הפועל ירושלים. אשדוד שנוצחה בליגה מול חולון, ביום שני בלבד, תשחק רק כעבור 3 ימים מול ירושלים החזקה ועוד בביתה. באשדוד לא דחו את המשחק כי רצו לשחק עוד לפני חצי גמר גביע המדינה בארנה, שם ייערך המשחק מול מכבי ת"א בגביע.

בקבוצה מקווים כי פרסטון נואלס הזר החדש יתחיל "לפרוע שטרות". בינתיים יש אכזבה ממנו. בקבוצה היו רוצים לראות גם את נמרוד טישמן שחוזר לאחר פציעה, מקבל דקות משחק בכדי שיעזור לה בהמשך.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך