הרב אברהם שמש שביצע מעשים מגונים בתלמידיו נשלח ל-3 שנות מאסר

הרב אברהם שמש שביצע מעשים מגונים בתלמידיו בשביל "לבדוק כשירותם להיות חזנים נשלח היום לכלא לשלוש שנות מאסר בפועל
רב עם פנים מטושטשות

בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר היום 3 שנות מאסר לרב אברהם שמש, בגין מעשים מגונים בתלמידיו בטענה לבדיקת כשירותם להיות חזנים.

כזכור, על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד ראמי אלמכאווי, הנאשם, במסגרת תפקידו כמחנך בבית הספר היסודי, נהג לשבת עם תלמידיו אחד על אחד בכיתה על מנת להשלים פערים בשל היעדרות או מכל סיבה אחרת, וכן נהג להזמין אליו תלמידים, לשיחות אישיות בחדר המורים בבית הספר ובמספר רב של הזדמנויות במהלך השנה האחרונה, הן בכיתה ובעיקר בחדר המורים, בעת שהיה לבד עם התלמיד, ביצע הנאשם עבירות מין. הנאשם נהג לנעול את הדלת במפתח, סגר את הווילון בחדר, ואת מעשיו המיניים כלפי הקטינים הסביר הנאשם כאמור בכך שהוא אמור לבדוק את כשירותם, כדרישת ההלכה, להיות חזנים בתפילות. התלמידים ביקשו כל פעם לעזוב את החדר בגלל אי נוחות שחשו, אך הנאשם הזמין אותם שוב ושוב, זאת לשם גירוי, סיפוק או ביזוי מיניים.

על פי כתב האישום, נהג שמש במסגרת תפקידו כמחנך בבית הספר היסודי (א'-ח') לזמן אליו את התלמידים לפגישות אישיות בחדר המורים, אמרי כי עליו לבדוק שיש להם שיערות במפשעה, כסימן לבגרותם ומוכנותם. במקרה אחד, לפי האישום, לפני כמה חודשים, חגג אחד התלמידים בר מצווה ובעקבות כך נעדר כמה ימים מהלימודים. כשחזר לכיתה, התיישב שמש לידו ולימד אותו על מנת להשלים את הפערים. במהלך השיעור בכיתה, לפי פרטי האישום, החל שמש ללטף את התלמיד ברגלו ובאיבר מינו.

לאחר שהשיעור הסתיים זימן אותו שמש אל חדר המורים בתואנה כי הוא רוצה לדבר איתו בשיחה אישית. שמש שאל את התלמיד האם הוא יודע מי יכול להיות חזן, לאחר מכן הסביר לו שמש כי על מנת להיות חזן, על פי ההלכה, ישנו צורך שיהיו לחזן שתי שערות במפשעה ושהדבר מלמד על בגרות. לאחר שהפשיל את מכנסיו ותחתוניו של הנער, ליטף ונישק שמש את איבר מינו, וטען כי הוא בודק אם הנער כשיר להיות חזן. שמש חזר על מעשיו ארבעה ימים לאחר מכן, ושוב כמה חודשים אחרי המקרה הראשון. לפי כתב האישום שמש ביצע מעשים דומים בשני קטינים נוספים, תלמידים בבית הספר, תוך שהוא מציג להם את אותו מצג השווא של בדיקת כשירות לחזנות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך