מסע עולמי: כך מתכוננים חסידיו של הרב פינטו לשחרורו

בעוד יומיים ישתחרר הרב יאשיהו פינטו מהכלא הרפואי בו הוא שהה במהלך השנה האחרונה במסגרת הסדר הטיעון עם ביהמ"ש, אלפים מחסידיו צפויים לקבלו באשדוד ולערוך לכבודו סעודה והכנסת ס"ת
מסע עולמי: כך מתכוננים חסידיו של הרב פינטו לשחרורו

תכונה והתרגשות במוסדות שובה ישראל לקראת שחרורו של הרב  יאשיהו פינטו, שמשתחרר מהמרכז הרפואי שב"ס, ביום רביעי הקרוב, לאחר שריצה שנה מעונשו.

בחמישי הקרוב מתוכננת קבלת פנים המונית בישיבת ׳שובה ישראל׳ באשדוד. החסידים כבר הכינו מבעוד מועד שלטי ענק, וכן שכרו אולמות מיוחדים בהם יערכו החגיגות.
"האדמו"ר פינטו בא לעיר- אור זרוע לצדיק ולישרי לב שמחה",  התנוסס שלט ענק על אחד המוסדות.  
 
ביום רביעי, מיד עם יציאתו של הרב פינטו מתוכננת נסיעה המונית של תלמידיו וחסידיו של הרב לציונו של רבי שמעון בר יוחאי, שם תתקיים תפילה מיוחדת בהשתתפותו. כמו כן, יתקיים אירוע של הכנסת ספר תורה. עשרות אוטובוסים הושכרו לטובת האירוע, ואף אולם גדול ותזמורת, על מנת לקיים סעודה גדולה לאחר השתטחות על ציון הרשב״י והכנסת ספר תורה.

למחרת, ביום חמישי בערב יתקיים כנס גדול רב משתתפים, בישיבת שובה ישראל באשדוד, בה צפוי הרב פינטו למסור את השיעור תורה המסורתי השבועי הקבוע. מאחר וכל חסידיו של הרב המייחלים ומשתוקקים כבר לראותו, צפויים להגיע בהמוניהם, נערכת בקהילה היערכות והפקה מיוחדת עם אוהל ענק שיוצב בכניסה לישיבה, על מנת להכיל את אלפי חסידיו של האדמו״ר.

במהלך החודש הקרוב צפוי הרב להגיע לכלל הקהילות שלו ברחבי העולם כאשר גולת הכותרת ברצף האירועים המתוכננים, הנו המסע המופלא והקדוש לבולגריה, לציונו של רבי אליעזר פאפו זצוק״ל בעל הפלא יועץ, הצפוי להתקיים ביום 20/2/17 ואלפים רבים מחסידיו של הרב פינטו, הן מהארץ והן מחו״ל, יצאו ויתלוו לרבם הנערץ לטיסת הישועה והגאולה.
 
לדברי חסידיו,  אלפים מחסידיו צפויים להשתתף במסע המקודש לבולגריה, מהווה אחד מן האירועים המרכזיים המאפיינים את הקהילה במהלך 12 השנים האחרונות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך