הסבתא מאשדוד "חטפה" את הנכדה בת ה-10

תושבת חולון התלוננה כי בתה בת ה-10 נחטפה ע"י הסבתא מאשדוד, שמצידה טוענת כי הילדה הוזנחה ולכן לקחה אותה לביתה בעיר הנמל

הבדלי גרסות מהותיים בין סבתא ואם לילדה בת 10: האימא טוענת כי הסבתא בת ה-63 חטפה את הילדה, ואילו הסבתא מאשדוד טוענת כי בסך הכל לקחה את הילדה מאחר והאם מזניחה אותה. כל הסיפור המוזר הזה החל לאחר שתושבת חולון דיווחה כי בתה בת ה-10 נחטפה ע"י סבתה (של הילדה) המתגוררת באשדוד, אולם ניסיונות ליצור קשר עם הסבתא כשלו וכוחות משטרת מרחב איילון הוזעקו לאזור והחלו בחיפושים נרחבים אחר הקטינה. מבדיקת האירוע עלה כי הורי הילדה גרושים וכי היא נמצאת לרוב אצל אמה.

בהמשך הגיעו השוטרים יחד עם אביה של הילדה לבית הסבתא באשדוד והילדה נמצאה בריאה ושלמה. מהמשטרה נמסר כי הסבתא טוענת כי היא דואגת דאגה אמיתית לילדה וחוששת לחייה כל עוד היא אצל אמה. הילדה הועברה לידי אביה, ואילו הסבתא נעצרה ותובא לדיון בבית משפט השלום בתל אביב, במהלכו תבקש המשטרה לשחררה בתנאים מגבילים.

מהמשטרה נמסר עוד כי מחלק אלמ"ב, בראשותו של רפ"ק בלוקי, עירבו את גורמי הרווחה כבר בלילה, על מנת לברר את מצבה של הקטינה והאם  נשקפת סכנה לחייה. "ערנות השוטרים, תוך זיהוי פוטנציאל סכנה אשר נשקפה לילדה, הביאו תוך זמן קצר לאיתורה בדירת הסבתא באשדוד, לאחר שלא חסכנו באמצעים ובכוחות, במהלך כל הלילה, כדי להביא למציאתה המהירה של הקטינה', ציין מפקד המרחב נצ"מ נתן בוזנה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך