תושבי אשדוד חשודים בסחיטה ואיומים על פרסומאים ודמויות בכירות במשק

במבצע רחב היקף נעצרו 21 חשודים בהטרדה ואיומים על מנהלים בכירים במשק וחברות ממשלתיות בכדי שיפרסמו בעיתון החרדי "הפלס"

בתום חקירה סמויה של היחידה להונאה במחוז ירושלים, בהם נטלו למעלה מ-200 שוטרים, נעצרו במבצע ארצי ורחב היקף כ-21 חשודים, ביניהם מספר תושבי אשדוד, החשודים כי הטרידו, איימו וסחטו מנהלים בכירים בחברות גדולות במשק וחברות ממשלתיות כדי לשדלם לפרסם בעיתון החרדי "הפלס". הם הובאו לחקירה במתקני לה"ב 443.

עשרות תלונות התקבלו במשטרת ישראל מאותן חברות על הטרדות יום יומיות ובלתי פוסקות בטלפון, מיילים ופקסים של מנכ"לים ובכירי החברות, בהם הציגו עצמם החשודים ככאלה המייצגים ציבור גדול שמרגיש מקופח בכך שהם לא מפרסמים בעיתון המייצג אותם, ולכן כדאי להם לפרסם בעיתון "הפלס" החרדי.

עוד עולה מהחקירה, כי החשודים פנו מדי יום למוקד הטלפוני "קו המאבק" וקבלו באמצעותו הנחיות מדוייקות את מי להטריד, נוסח ההטרדה, מספרי טלפון, פקסים ומיילים של נציגי החברות, וכל זאת בכדי לשכנע אותם לפרסם בעיתון "הפלס", דבר שהוביל לשיבוש הפעילות התקינה של החברה. חלק מהחברות המוטרדות הפסיקו בשל כך את הפרסומים בכלי תקשורת אחרים בכדי להימנע מההטרדות הבלתי פוסקות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך