התלבטות באם קינדה יפתח מול בני יהודה

ביום ראשון תתארח מ.ס אצל בני יהודה (19.00, המושבה). הצוות המקצועי רוצה לפתוח עם גדי קינדה, אבל חוששים מעומס ובאימון שישי התלבטו מאוד. גם בן זקן ייעדר. במקומו יפתח כמגן,בנצי מושל. המאמן אוואט: "אסור לנו להיכנס לשאננות ולחשוב שאנחנו קבוצת מרכז טבלה". לאשדוד 3 משחקים בשבוע.
השחקן קינדה

האם גדי קינדה יפתח בהרכב מ.ס אשדוד, במשחק ביום ראשון (19.00, המושבה). זאת ההתלבטות העיקרית של המנג'ר יוסי מזרחי והמאמן רוני אוואט, כך לפחות על פי אימון סוף השבוע.

מבחינת הצוות המקצועי, הם ישמחו לראות את קינדה, שנכנס ל-70 דקות במשחק התיקו (0:0), מול כפר-סבא, אבל באימון בשישי הוא הרגיש עומס על שרירי רגליו ויצא לנוח. נראה כי ההחלטה הסופית תיפול סמוך למשחק. אם קינדה ישחק הרי שזה יבוא על חשבון, תום מונד הפצוע.

אבל הוא לא השחקן היחיד שהרגיש עומס. גם חאתם עבדל חמיד ששיחק בנבחרת באמצע השבוע יצא לנוח. משה אוחיון, אומנם חזר להתאמן, אבל עדיין לא ברור אם יוכל לשחק. טום בן זקן לא יישחק בגלל פציעה בשריר האחורי , בנצי מושל יפתח כמגן. מיקי סירושטיין יישחק למרות שאצבע ידו נשברה, במשחק מול כפר-סבא.

בקבוצה לא רוצים להעמיס על השחקנים שאינם כשרים לגמרי, מאחר ויש לקבוצה משחק גם ברביעי בגביע מול בית"ר ת"א ובשבת משחק חוץ מול בית"ר ירושלים.

המאמן רוני אוואט התייחס למשחק מול בני יהודה: "אומנם הלחץ עליהם, אבל אסור לנו להיות שאננים ובושם פנים ואופן אני לא מסכים עם ההגדרה שאנחנו קבוצת מרכז טבלה. זה יהיה משחק של מלחמת קיום". המגן ברוצ'יץ: "יש לי שני חברים קרואטים שמשחקים שם. אבל הם יודעים במשחק אין חברים".

ההרכב המשוער: ג'ראפי, מושל, סירושטיין, עבדל חמיד, ברוצ'יץ', בקל, עזריאל, אינברום, ביטון, מנגה, לוסיו

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך