הפועל אשדוד חוזרים בשישי לליגת העל בכדוריד

בשישי (15.00,מקיף ט), תחזור קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד לליגה. הסיבוב השני ייפתח, לאחר פגרה ארוכה במשחק מול האחרונה הפועל ר"ג. שני שחקני הרכש החדשים, ניב יסקולקה ואפיק לוי צפויים לשחק.
הפועל אשדוד חוזרים בשישי לליגת העל בכדוריד

אחרי פגרה של כמעט חודש ימים , הליגה חוזרת ביום שישי הקרוב וקבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד,  תארח (מקיף ט׳, 15.00), את הפועל ר״ג מהמקום האחרון כהמטרה היא לפתוח את הסיבוב השני בדיוק כמו הסיבוב הראשון –  בניצחון.

ניב יסקולקה ואפיק לוי שני שחקני הרכש החדשים של הקבוצה, צפויים להיות בסגל הקבוצה ולשחק במשחק. ניב יסקולקה שיחק לפני 3 שנים בקבוצה. כעת הוא חוזר לקדנציה שנייה .
אפיק לוי, אחד השוערים הטובים בליגה מגיע גם הוא לקדנציה שנייה בקבוצה אחרי שעלה איתה ליגה ביחד עם וובה זייקמן בעונה הראשונה שלו בקבוצה. אפיק מגיע לחזק את עמדת השוער בעקבות פציעתו של אורן מאירוביץ שבעקבותיה הוא ייאלץ להעדר מהמגרשים לחודש הקרוב.

אשדוד רוצה לסיים בין 8 הראשונות בסיבוב השני. היא כמובן תעמוד במטרה הזו, ככל הנראה, אבל המטרה העיקרית היא להגיע לראשונה בתולדותיה לפנייל פור. הדרך עוברת גם מול ר"ג.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך