"זרמת פעם עם גדולים?" אלון דמארי מיבנה הטריד ופיתה מינית 4 צעירות בנות 15 מאשדוד

עבריין המין אלון דמארי (32) מיבנה נעצר בעבר על שורה של עבירות מיניות שביצע כלפי קטינות. לאחרונה הוא נעצר שוב בחשד שביצע עבירות מין בעשרות צעירות מהדרום, ביניהן ארבע צעירות בנות 15 מאשדוד. לאחת מהן הוא גרם להתפשט ולשלוח לו תמונות במכשיר הנייד. הצעירה השנייה, בת 15, שוכנעה להיפגש איתו ועל פי החשד דמארי קיים עימה יחסי מין בצימר באזור אשדוד, לאחר שנתן לה 150 שקל ושתי קופסאות סיגריות
"זרמת פעם עם גדולים?" אלון דמארי מיבנה הטריד ופיתה מינית 4 צעירות בנות 15 מאשדוד

עבריין המין אלון דמארי חזר לתקוף מינית עשרות נערות מרחבי הדרום, ביניהן ארבע קטינות בנות 15 מאשדוד. המשטרה הודיעה בסוף השבוע החולף כי תמליץ להעמיד לדין את דמארי, עבריין מין מורשע בן 32 מיבנה, בעבירות מין בנערות בנות 14-17, שעם חלקן הוא אף קיים יחסי מין. במהלך החקירה נחקרו 60 נערות מרחבי הארץ, שלפי החשד דמארי יצר עימן קשר. בנוסף, במשטרה חושדים כי לפחות ב-12 מקרים קיים דמארי יחסי מין עם נערות בצימרים או ברכבו.

בתום חקירה סמויה של המשטרה בשיתוף יחידת צור של שב"ס, נעצר דמארי לפני כחודש, לאחר שעלה חשד שהפר את תנאי צו הפיקוח, שלפיהם אסור לו ליצור קשר עם נערות מתחת לגיל 18. בחיפוש שנערך על גופו ובביתו, נתפסו שני טלפונים סלולריים, שמבדיקתם עלה כי החשוד יצר קשר באמצעות מסרונים ורשת האינטרנט עם עשרות רבות של קטינות, נפגש עם חלקן ואף קיים מגע מיני עם מספר קטינות. באחד המכשירים גילו החוקרים 65 אלף דפי התכתבויות של החשוד עם נערות מכל רחבי הארץ. החשוד נהג ליצור קשר עם הקטינות בפייסבוק, באינסטגרם ודרך הוואטסאפ, תוך שהוא מציג עצמו בשם "אבי" עם תמונה של אדם אחר.

התכתובות שניהל החשוד עם הקטינות נעו משאלות כלליות עד להצעות מפורשות בסגנון: "יצא לך לזרום עם גדולים", "שווה לטעום את השפתיים שלך" ו"את היית כבר ערומה עם מישהו".

לעיתון "המגזין" הגיע מידע כי ארבע קטינות בנות 15 מאשדוד נפגעו מהקשר עם דמארי, למרות שחשוב לציין כי לא מדובר באונס או במעשים בכפייה, אלא בתחבולה של דמארי לפתות נערות בדרכים חלקלקות. בכל מקרה, מדובר בעבירה מינית חמורה מאחר ומדובר בקטינות.
במקרה הראשון קטינה בת 15 מאשדוד קיבלה הודעה בדף הפייסבוק שלה מדמארי, שהתחזה לבחור בשם אבי, עם תמונת פרופיל פיקטיבית. לאחר שקיימו שיחות ארוכות ואבי רכש את אמונה של הקטינה, הוא העלה את רף ההתנהלות שלו, ושלח לקטינה תמונה שלו בעירום חלקי. לאחר שהפציר בה כמה וכמה פעמים, הקטינה השתכנעה לשלוח לו בחזרה תמונה בה החלק העליון שלה חשוף. בשלב הזה השיחה גלשה לנושאים מיניים, ועל פי החשד דמארי עינג את עצמו, ובאותו הזמן שלח לה תמונה.

במקרה אחר, דמארי העלה את הרף מול קטינה אחרת בת 15 מאשדוד, וקיים עימה שיחות ארוכות בפייסבוק ובווטסאפ. לאחר שבועות ארוכים של שיחות, אלון שכנע את הצעירה להיפגש, והוביל אותה ברכבו לצימר הסמוך לאשדוד, שם קיים עימה יחסי מין מלאים.
מכתב האישום שהוגש נגד דמארי עולה כי ביום ה-16.5.16 פנה הנאשם באמצעות הוואטסאפ לקטינה בת 14 וחצי והחמיא לה על המראה במהלך השיחה. הוא מסר לקטינה בכזב כי הוא בן 21 וחצי ומתגורר באשדוד. בשיחה שקיים עם הקטינה דמארי הציע לה לקיים עמו יחסי מין ברכבו ומשסירבה הציע לשכור חדר לצורך כך. הוא ניסה לשכנע אותה מספר פעמים לקיים עמו יחסי מין אולם הקטינה סירבה. אך לקראת יום הולדתה ה-15 הוא איחל לקטינה מזל טוב ליום הולדתה, התערב איתה על סכום של 150 שקל ושתי קופסאות של סיגריות, והקטינה הסכימה להצעה שכללה סיגריות. הוא אסף אותה ברכבו ובמהלך המפגש נישק הנאשם את הקטינה והתגפף עמה.

ביום ה-30.11.15 פנה הנאשם באמצעות הוואטסאפ לקטינה בת 15, החמיא לה על המראה ומסר לקטינה שהוא בן 21 ומתגורר באשדוד, שלח לה תמונה של הבחור הצעיר אליו התחזה, וביקש כי תשלח לו תמונות שלה והקטינה עשתה כן. הם קיימו שיחה בעלת אופי מיני בוטה. במועד אחר התקשר לקטינה באמצעות שיחת וידאו. בשיחת הווידאו הציג בפני הקטינה את גופו כשהוא עירום ואת איבר מינו החשוף. בתגובה ניתקה הקטינה את השיחה.

הפרקליטות הגישה ביום שני האחרון כתב אישום חמור נגד דמארי, עם פרטים מלאים על כל המעשים המיניים החמורים שביצע בקטינות. כמו כן הוגשה בקשה לעצור אותו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך