חשד: שוטר לא בתפקיד הכה שליח פיצה מכות נמרצות

שליח פיצה שעבר עבירת תנועה ספג מהלומות נמרצות משוטר שלא היה בתפקיד וששייך לתחנת העיר יבנה, השליח המוכה פנה למחלקה לחקירות שוטרים, מהמשטרה נמסר כי הם דוחים את הטענות
חשד: שוטר לא בתפקיד הכה שליח פיצה מכות נמרצות

אירוע חמור ארע בתחילת השבוע בצומת הרחובות בני ברית ויצחק הנשיא שם התפתח עימות חריף בין שוטר לשליח פיצה שע"פ עדויות מהמקום הוביל לאלימות משטרתית חמורה.

20170116_134721

ע"פ עדויות של אנשים שהיו במקום שליח פיצה שעבר על חוקי התנועה ועבר עם הקטנוע שלו במעבר החציה התבקש ע"י שוטר עובר אורח שלא היה בתפקיד לעצור ולהציג רישיונות, השליח מספר כי השוטר שעבר גם הוא במעבר החציה חסם את דרכו, אך הוא ביקש לקום מהאופנוע בכדי שאוכל להציג את שביקש, אך השוטר לא אפשר לו לעשות זאת והודיע לו שהוא עצור, וויכוח קצר שהתנהל בין השניים הוביל לאלימות בוטה מצד השוטר.

"זה היה מזעזע, תוך כדי שאני מנסה להבין מה השוטר רוצה מהשליח פיצה, הוא הספיק להפוך אותו על הרצפה ולחבוט את ראשו בקרקע, והכה אותו בחוזקה עד שמפרצופו ירד דם, היה לי נורא קשה לראות את זה, העניין שהשוטר לא הסתפק בזה והוא אזק את השליח בידיו ורגליו כאחרון הפושעים" מספר לנו עד ראיה שהיה במקום.

20170116_134734

לנוכח הדברים החמורים, המעידים על בריונות משטרתית במיוחד שמדובר על שוטר שלאחר מכן גילינו כי הוא משרת בעיר יבנה וכי לא היה בתפקיד, פנינו לדוברות המשטרה בכדי להבין את פשר הדברים.

מדוברות המשטרה נמסר בתגובה: לאחר בדיקת האירוע ועיון בחומר החקירה, להלן התייחסות המשטרה – משטרת ישראל דוחה את הטענות המובאות בפנייתך. ככל שיבקש החשוד שנעצר לחקירה באירוע, חקירה בה קשר עצמו לחשדות המיוחסים לו, ראשי הוא אף לפנות לגורם חקירה המוסמך לבחון טענות אלו, קרי המחלקה לחקירת שוטרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך