חשיפה: הרב המקובל מאזור אשדוד הוזמן ע"י טראמפ לטקס ההשבעה

הרב שחזה ניצחון לטראמפ בנשיאות ארה"ב הוזמן לטקס ההשבעה

לפני מספר חודשים חשפנו לכם כאן על הרב רוני כהן שחזה כמה וכמה ניצחונות פוליטיים במדינת ישראל, והחליט לחזות גם את תוצאות הבחירות בארה"ב והצליח לאחר שחזה כי דונלד טראמפ יהיה הנשיא הבא של מדינות ארה"ב, וכעת הוא קוצר את הפירות.

למערכת 'אשדוד אונליין' נודע כי הנשיא הנבחר טראמפ שמע על הרב רוני כהן והחליט להזמין אותו אליו לביקור נשיאותי ולטקס ההשבעה שיערך בסוף השבוע הקרוב.

ההזמנה המיוחלת הגיעה דרך שגרירות ארה"ב בישראל, יחד עם מכתב מלשכת נשיא ארה"ב שמפרט על כך ששמע על מעלת הרב ומבקש שיגיע יחד עם בני משפחתו לטקס ההשבעתו לנשיא ארצות הברית.

כאמור, לפני מספר חודשים אתר 'אשדוד אונליין' הביא את הסיפור המלא על האיש שאם עוד לא שמעתם עליו אז אתם לא בעניינים. הרב המקובל מתגורר בגן יבנה, ולו דירה גם בעיר אשדוד, וג"כ נמצא במשך רוב שעות היום באשדוד לאחר שילדיו הגדולים מתגוררים כאן והקטנים לומדים במוסדות ברובע ז'. תלמידיו מספרים כי הרב אינו מחשיב את עצמו למקובל ואינו נראה כשאר הרבנים, הוא יותר מחובר אל העם ומשוחח עם כולם.

תלמידיו מספרים כי הצדיק ניחן ביכולות ניבוי מרשימות שכבר הוכיחו את עצמן – והכל מתועד, ואלו הן נבואותיו שתועדו וניתן למצוא אותם ברשת: הליכוד זכה ב-30 מנדטים, ארדן סיים ראשון בפריימריז, דוד ביטן השתחל למקום ה-16 ברשימה – ויוסי בכר נבחר לראשות העיר בת ים, וכמובן שכל הנבואות הללו התגשמו.

מספר שבועות לפני הבחירות לנשיאות ארה"ב דיבר הרב עם חסידיו ואמר להם שהוא יודע ובטוח שהמעומד הרפובליקני דולנד טראמפ ינצח בבחירות לנשיאות ארצות הברית, וזאת בניגוד לתחזיות שהתרחשו בזמנו. ואכן הבוקר נבואתו מתגשמת כאשר כמעט בוודאות מוחלטת נשיא ארצות הברית הוא דולנד טראמפ.

אלא שמספר מכרים שלו אומרים כי לא הכל וורוד בנבואותיו של הרב, וזאת לאחר שבבחירות האחרונות לכנסת חזה כי אלי ישי יכנס לכנסת עם למעלה מחמישה מנדטים, אך כמובן טעה.

צילום ארכיון: פלאש 90.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך