פקקים ועומסים חריגים באזור הסיטי

בשעות האחרונות נרשמים פקקים ועומסים חריגים יתר על המידה באשדוד ובמיוחד באזור הסיטי, וזאת בשל העבודות במסגרת פרוייקט תחבורה ירוקה. נהג שנתקע בפקק סיפר: "זה פשוט היה מתסכל להגיע הביתה אחרי שעה שאני תקוע באזור הסיטי"
פקקים באשדוד

בשעות האחרונות תושבי אשדוד אשר חוזרים מהעבודה נתקלים בפקקים ועומסים חריגים יתר על המידה וזאת בעקבות העבודות על פרוייקט התחבורה הירוקה שמתבצעות בצירים מרכזיים בעיר, גולשים ציינו בפנינו כי נתקעו באזור הסיטי במשך ארוכה, אחד מהם סיפר: "התרגלתי כבר לזה שיש פקקים בעקבות הפרוייקט אבל היום היה מטורף! עומסים כאלה חריגים לא ראיתי מזמן זה פשוט היה מתסכל להגיע הביתה אחרי שעה שאני תקוע באזור הסיטי"

חשוב לציין כי היום במסגרת פרויקט תחבורה ירוקה באשדוד, יבוצעו עבודות לילה ביום שלישי, 17 בינואר 2017, החל מהשעה 21:00 בערב ועד השעה 05:00 בבוקר למחרת. העבודות יבוצעו בשדרות אלטלנה בקטע שבין שדרות מנחם בגין ועד שדרות עובד בן עמי".

מומלץ להשתמש בוויז לפני שאתם יוצאים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך