צפו והיזהרו: שלטים שפורצים כל רכב הופצו ברחבי הארץ

בלשים שהיו בפעילות יזומה למניעת עבירות התפרצות לכלי רכב שחונים, הבחינו בשני צעירים שעברו בין כלי הרכב החונים ופתחו את הדלתות באמצעות שלט תוך שהם מוציאים ציוד ורכוש
צפו והיזהרו: שלטים שפורצים כל רכב הופצו ברחבי הארץ

במשטרת ישראל יצאו לאחרונה בהודעה לציבור בעלי הרבים, כדי שאלה יתנו את מלא תשומת הלב לרכבם, וזאת עקב כך שבעיר באר שבע נתפסו שלטים אוניברסליים המתאימים לכל רכב, ממנו עלולים לגנוב חפצים יקרי ערך או לחלופין את הרכב עצמו.

מהמשטרה נמסר כי שלטים אלה ככל הנראה מסתובבים ברחבי הארץ, והם עושים מאמצים לתפוס את המקור לשלטים הללו, על כן ראוי לפקוח עיין יותר מהרגיל.


בלשי משטרת ישראל שהיו בפעילות יזומה בחניון רכבת צפון בבאר שבע, עצרו שני חשודים שהשתמשו על פי החשד בשלט אוניברסלי באמצעותו פתחו כלי רכב וגנבו רכוש. החשודים נעצרו לאחר שהבלשים הבחינו בהם כשהם פותחים רכב וגונבים מתוכו רכוש.

בתום חקירה ולאחר ביסוס התשתית הראייתית יוגשו נגד שני החשודים תושבי הפזורה הבדואית כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים

פעילות יזומה של בלשי המשטרה למניעת עבירות רכוש הביאה לסיכול גניבות הרכוש ולמעצר החשודים. במסגרת מודל ״מניעה מצבית" על פיה פועלת משטרת ישראל בשנה החולפת, מגבירים יחידות השטח והמודיעין את פעילותם הנחושה לסיכול עבירות אלו בכדי לשמור ולהגן ככל שניתן על אזרח שומר החוק, האזרח הנורמטיבי. לצד זאת במשטרה ממליצים לאזרחים, בעלי כלי רכב, לנקוט במשנה זהירות ולא להשאיר ציוד ברכב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך