החשש מפיגועי טרור: צפו בלוחמי משמר הגבול ומשטרת אשדוד במצוד אחר שבחי"ם (וידאו)

במהלך הלילה עצרה משטרת אשדוד יחד עם שוטרי משמר הגבול מספר שוהים בלתי חוקיים שהסתתרו במבנה נטוש באזור התעשיה

משטרת ישראל ממשיכה כל העת בפעילות מניעה, איתור ובדיקת שוהים בלתי חוקיים. הלילה ערכו יחידות השיטור יחד עם לוחמי משמר הגבול פעילות בעיר אשדוד ובמהלכה אותרו ועוכבו לחקירה ארבעה חשודים שנותרו ללון במבנה נטוש שבאזור התעשייה.
 
כוחות משטרה בשילוב לוחמי משמר הגבול ופקחי השיטור העירוני בעיר אשדוד ערכו הלילה פעילות לאיתור שוהים בלתי חוקיים ברחבי העיר. פעילות זאת נועדה לאתר את אלו המפרים את חוק הכניסה לישראל, ובשל מעורבותם של שוהים מעין אלו בפיגועי טרור נגד אזרחי מדינת ישראל.

במהלך הפעילות הלילה איתרו כוחות המשטרה שישה שוהים, בשנות ה- 30 לחייהם תושבי יאטה שליד חברון, בין כתלי מבנה נטוש ברחוב ההדרים בעיר אשדוד.

בדיקתם העלתה כי רק לשניים מתוכם קיימים אישורי שהייה הכוללים לינה בתחומי המדינה. יתר החשודים שאינם בעלי אישור שהייה עוכבו לחקירת המשטרה שבסיומה הורחקו לשטחם.
במשטרה ציינו כי פעילות שכזאת מהווה מרכיב ממשי בחיזוק תחושת ביטחונו של הציבור, מחד, ומרכיב משמעותי בפעילות עקבית, של משטרת ישראל וגופי ביטחון נוספים, שמטרתה להביא לסיכול אירועי טרור, מאידך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך