אירגן "כיפה אדומה" לתושב חלחול ודקר אותו

חשד לאירוע על רקע לאומני לפני כשבוע וחצי בעיר אשדוד, התברר במהרה כאירוע פלילי, "כיפה אדומה", וכי הקורבן זומן למקום מפגש על ידי חברתו של החשוד באמתלה כי מעוניינת בשיפוץ דירתה. חקירת המשטרה הביאה למעצרו של החשוד שקשר עצמו למיוחס ואף שיחזר את המעשה. מחר צפוי להיות מוגש נגדו כתב אישום באמצעות פרקליטות דרום לבית המשפט
אירגן "כיפה אדומה" לתושב חלחול ודקר אותו

חקירה מקצועית של משטרת ישראל בעקבות אירוע בו נדקר תושב חלחול בעיר אשדוד לפני מעט יותר משבוע ימים, הביאה תוך מספר שעות למעצרו של חשוד במעשה, תושב אשקלון בשנות ה-20 לחייו, ובהמשך לכדי גיבוש ראייתי בתיק החקירה. הרקע למעשה פלילי עת התברר במהרה כי בין השניים היכרות מוקדמת. מחר צפוי להיות מוגש נגדו כתב אישום בבית המשפט המחוזי בבאר שבע.

ביום חמישי, לקראת חצות היום, התקבל דיווח במשטרה כי ישנו אדם דקור ברחוב העצמאות בעיר אשדוד. כוחות משטרה רבים חשו למקום והבחינו בקורבן, תושב חלחול כבן 50 בעל היתר שהייה כחוק, כשהוא פצוע ומדמם. בתחקורו הראשוני סיפר הנדקר כי בעת ששוחח במכשיר הפלאפון שלו בשפה הערבית פנה אליו חשוד וידע לתאר את מראהו. כוחות המשטרה החלו בסריקות אחר חשוד שכזה ברחבי העיר, תוך שבתחילה התעורר חשד כי מדובר באירוע על רקע לאומני. תוך זמן קצר חשד זה הופרך עת התברר במסגרת פעולות החקירה אותן ערכו גורמי החקירה והמודיעין השונים כי ככל הנראה קיימת היכרות בין השניים וכי ה"מפגש" בין השניים איננו היה מקרי.

unnafmed

במסגרת החקירה הראשונית התברר כי הקורבן ערך מספר שיחות טלפון לבחורה שאותרה והועברה לחקירה שם סיפרה כי החשוד במעשה ביקש ממנה לקבוע עם הקורבן מפגש בכתובת שנקבעה מראש תוך שמבקש ממנה לשים "סים" אחר במכשיר הפלאפון בטענה כי הקורבן מתחמק ממנו זמן רב, ובתמורה ישלם לה "דמי טרחה". בעדותו של הנדקר, סיפר כי זאת יצרה עמו קשר מספר ימים לפני כן והתעניינה בביצוע שיפוץ בדירתה וקבעה עמו בכתובת האירוע. עוד הוסיף וסיפר הקורבן כי בהגעתו למקום שלח לה הודעה על כך ובמענה לכך נכתב לו כי היא מגיעה תוך מספר דקות. מיד לאחר מכן החשוד מסר כי קיבל לפניו מספר אגרופים ובעיטות לגופו, ואז, לדבריו, החשוד שלף סכין ודקר אותו באזור החזה.

לאור עדויות אלו, יצאו בלשי המשטרה לביתו של החשוד ועצרו את זה לחקירה במשטרה שם הודה במיוחס לו וטען כי קיים סכסוך בינו ובין הקורבן ואף שחזר את שהתרחש. עוד מסר החשוד בחקירתו כי לפני זמן מה ביקש מהקורבן להשיג עבורו מספר פועלים לשיפוץ. לאחר שזה עשה כן, טוען החשוד כי אלו ניסו לפגוע בו ועל כן רצה לנקום בקורבן. על פי אחת העדויות שנאספו בזירה, צעק החשוד בעת המעשה, או בתכוף לו, כי "ניסית לעשות לי כיפה אדומה בחברון, יא מניאק" ולאחר מכן נשמעו צעקות כאב.

בתום חקירה ואיסוף ראיות, עדויות וממצאים פורנזיים, גובשו ממצאיה לכדי כתב אישום, כאמור, שיוגש מחר בבית המשפט המחוזי בבאר שבע באמצעות הפרקליטות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך