הרב פינטו ישתחרר מהכלא ב-24.1

הרב פינטו ישתחרר ב24.1, במהלך שנת מאסרו מצבו הרפואי לא השתפר ואף הורע ולאחר השחרור מתכנן הרב לקיים שיעורי תורה המוניים באשדוד ובאשקלון - מקורביו סיפרו לישראל היום ש: "החצר תשוקם ותתחזק"

בעוד פחות משבועיים ב-24 בינואר ישתחרר הרב פינטו מהכלא לאחר שנת מאסר ארוכה. הרב שהירשה רק ל4 מבני משפחתו לבקר אותו בכלא מתכנן לקיים 2 שיעורים המוניים באיטדיון היא' באשדוד ובאיצטדיון בעיר אשקלון כשאלפי משתתפים מהארץ ומהעולם צפויים להיות שם.

כזכור, הרב פינטו העביר את מאסרו במרפאת שירות בתי הסוהר (מר"ש) וזאת בשל מצבו הרפואי הקשה, בניגוד לאגפים רגילים, שבו יש מספר אסירים בתא, במר"ש לכל אסיר יש מקום משלו שבו עוברים הטיפולים. מצבו של הרב שסובל ממחלת הסרטן הורע בשנת המאסר, עוד בנוגע למצבו הרפואי, קרוביו מספרים שהרב ירד בצורה רצינית במשקל, ולפני כמה שבועות הוא ניתוח שלא צלח בבית חולים ברזילי והוא יצטרך לעבור ניתוח נוסף לאחר שישתחרר.

חסידיו הרבים של הרב כבר מחכים בקוצר רוח לשחרורו המתקרב "החצר תשוקם ותתחזק" הם אומרים "זו לא חצר חסידית רגילה, שאתה נולדת, למשל, כחסיד גור אז אתה חסיד גור. זו חצר שמבוססת על קירבה לרב, על אנשים שיכולים לבוא אליו, להתייעץ איתו. אפשר לבוא וללכת בלי מחויבות"

מקורביו מספרים שהרב עבר שינוי בכלא "אתם תראו רק פינטו אחר, הוא קיבל את הדין. הוא מבין שהתנהל לא נכון. הוא גם חושב שנעשה לו עוול אבל הוא עבר שינוי".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך