שבר באצבע למיקי סירושטיין. שני קשרים למבחנים ינחתו השבוע

רק זה היה חסר למ.ס אשדוד. מיקי סירושטיין, בלמה של הקבוצה, נפצע באצבעו ופונה לבית חולים. שם נתגלה כי הוא סובל משבר. לא ברור אם יישחק מול בני יהודה בעוד כשבוע. לזה יש להוסיף את תום מונד שמחכה לתוצאות הבדיקות עם חשש "למחלת הנשיקה", טום בן זקן שנאלץ להתחלף בגלל מה שנראה כרגע כמתיחה בשריר ודין דוד, שאמור היה לפתוח בהרכב, אבל הודיע על מתיחה אף הוא ונכנס רק כמחליף בסיום. השבוע יגיעו הקשר הברזילאי וויגור וקשר בוסני, פיליפ ארז'ינה. הקשר הנוסף שנבחן, אקומו חזר לקבוצתו בעקבות דרישתה.
שבר באצבע למיקי סירושטיין. שני קשרים למבחנים ינחתו השבוע

מיקי סירושטיין, בלמה של מ.ס אשדוד, סובל משבר באצבע ידו. כך התגלה בעקבות הבדיקה שעבר בבית החולים לאחר שנפצע במהלך המשחק מול כפר-סבא ונאלץ לנטוש בדקה ה-9. סירושטיין: "נפלתי לא טוב על היד".

בנוסף לסירושטיין הרי שתום מונד חסר כבר 3 משחקים בגלל חשש שמחלת הנשיקה, שממנה סבל בתחילת העונה, חזרה. גם טום בן זקן נאלץ לנטוש והתקווה שזו רק מתיחה. דין דוד אגב, שאמור היה לפתוח בהרכב, לא פתח בגלל מתחיה בשריר רגלו ושותף רק כמחליף.

שני קשרים אמורים להגיע למבחנים בקבוצה. הקשר הברזיאלי אלן וויגור והקשר הבוסני פיליפ ארזינה. לקבוצה יש כרגע כבר 4 זרים. כמו שזה נראה אם יוחתם, יוחתם אחד מהם. אנתוני אקומו שנבחן בקבוצה, חזר לקנייה, לקבוצתו, על פי דרישתה. באשדוד לא החליטו אם לצרפו וקבוצתו החליטו לא לחכות. גם עטאא ג'אבר ודור פרץ בתכניות.

רוני אוואט אמר בסיום : "המחצית השנייה הייתה הכי טובה שלנו העונה. הגענו להרבה מצבים וחבל שלא ניצלנו את זה. אספנו נקודה, אבל חבל שלא יותר כי היינו ראויים ליותר" אוואט התייחס גם לתוספת הכח של לוסיו ומנגה ואמר: "ראינו את ההבדל שלוסיו ומנגה מוסיפים אצלנו בקבוצה. גפ גדי קינדה שחזר מפציעה לא פשוטה, עשה משחק טוב ואנחנו מתסכלים קדימה". 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך